Extreme Salute

Hmm, ben ik het toch niet mee eens, aangezien degene die ik nummer 1 noem rood en blauwe crackling willows heeft en de nummer 3 van de big 19 heeft 3 kleuren Blinking Willows, die overeen komt met dit filmpje, http://www.youtube.com/watch?v=EN9qjkggQpA&feature=player_embeddedB4

Ik denk dat de Extreme Salutes dit jaar gewoon weer hetzelfde als de voorgaande jaren zullen zijn en dat we ons niet te veel van de weg moeten laten brengen door de demo van B&W.

Ik zie toch duidelijk bij de b3 een afwisseling van rood en blauwe crackling(duidelijk te horen) willows. Zeker geen 3 kleuren. Ik had vorig jaar de b3 en deze was hier exact gelijk aan.

Oo sorrie zal het even aanpassen.. Had mijn geluid vast niet hard genoeg aan ofzo..
Nou dat betekent dus dat de Blinking Willows nummer 1 is lijkt mij?

Ik laat mij lekker verassen dit jaar. Bestel er weer drie, maakt mij verder niet uit welke versie ik krijg want ik vind ze allemaal echt toppers!

Ik ga hem toch ook maar 2x nemen. Misschien nog meer als de filmpjes van de the fan en the one tegenvallen...

Eerst dus maar de demo's afwachten :)

Vorig jaar waren er ook overal acties. En bijna nergens kwam de originele ES te voorschijn. In had ze bij vuurwerk Orthen besteld met 30% korting en kreeg gelukkig wel de originele! En 6 verschillende zo als ik gevraagd had!

En bijna nergens kwam de originele ES te voorschijn.

Dat viel ook wel mee, uiteindelijk zijn er maar 2 dealers geweest waar je misschien FT kreeg. De reden was gewoon dat de voorraad op was en de importeur heeft het zo proberen op te lossen. Ik ga ervan uit dat de importeur van vorig jaar geleerd heeft en de voorraad dit jaar heeft vergroot.

Dat zijn dus de vernieuwde effecten. Want het klopte al niet vorig jaar, rare ES die helemaal niet overeen kwamen met de jaren daarvoor verkrijgbare effecten.

Ik twijfel een beetje, ze lijken nog het zelfde, kwa burstknal enz..
Wel of niet kopen? iemand mening?

alvast bedankt :D

Ik twijfel een beetje, ze lijken nog het zelfde, kwa burstknal enz..
Wel of niet kopen? iemand mening?

alvast bedankt :D

Ik vind de effecten nog steeds goed en als je er meerdere koopt valt er altijd wel met je dealer te onderhalen over te prijs. Eventueel per 2 schieten en je hebt een 570-grammer voor weinig geld. En met die aanbiedingen zoals bij Pronk zou ik het wel weten. Het is dat ik niet in buurt woon, maar anders:rolleyes:

Zijn nogsteeds erg goede cakes. Maar zelf vond ik die oude beter. Hier zit erg veel crackling in, en aan het filmpje gezien zijn de boeketten ook kleiner en komt de burst zachter over. We zullen het zien op een Demo. :rolleyes:

Ik had afgelopen jaar 2x de b6. Waren echt heel erg mooi. Harde burst knallen en hele grote effecten. Alleen een beetje raar dat ik ook andere extreme salute b6 tegen kom op youtube....
Die van mij waren allebei precies het zelfde...
Filmpje van mij:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En een andere van youtube: http://www.youtube.com/watch?v=ne5F3oOF6QA

Beetje raar, totaal anders:p

-edit-: Ik heb net wat filmpjes bekeken van extreme salutes en de b6 die ik had lijkt mij wel een van de mooiste:)

Laatst bewerkt:
Was van plan er weer 6 door te lonten van de nr3.

Maar naar het horen dat er alweer verranderingen zijn aangebracht is het voor mij geen optie meer.
Moet eerlijk zeggen dat ik het onzettend storend vind waar ze mee bezig zijn.

grtz
Pyromaniac 1975

Iedereen is laaiend over de ES, waarom moeten ze het dan veranderen? Of mensen zijn teleurgesteld als ze straks b3 bestellen en ze krijgen een ander effect voorgeschoteld dan het jaar ervoor!

Waarom helpt B en W een topcake om zeep?? De effecten zijn slordiger en gewoon minder dan de oude ES. Brustknal vind ik lastig om over te oordelen via een fimpje.
Ik ga ze wel aanschaffen via Pronk omdat 12,50 per stuk nog wel ok is maar deze cake is echt geen 25 meer waard.
Wanbeleid bij B en W..

Na het filmpje op de website gezien te hebben, ben ik minder enthaussiast geworden over deze (ex) top cakes. En stap daarom denk ik ook definitief af van B&W aangezien dit eigenlijk voor mij 1 van de redenen was waarom ik voor vuurwerkland gekozen had. Jammer, maar helaas!

Back
Bovenaan