Extreme Salute

Wat een toppers waren dit vanacht bij mij!!
Echt heel mooi, ik had gelukkig alle 6 de effecten.Harde knal + groot boeket.
Ze overtroffen de 19shots Noname cake's die zelfs 100gram meer kruit bevatten.

Next year zitten ze er weer bij voor me!

ik zelf deze pot 4 keer afgestoken was erg tevreden over deze pot mooie grote boeket , lekker tempo en een super burst wat een top cake is dit :D

next year zeker waar in mijn collectie

Heb lang moeten zoeken voor ik wist welke van de zes ik moest hebben maar ben er toch achter gekomen.
Ik heb de 761b3 zes tegelijk ontstoken en het zag er fantastisch uit.

grtz
Pyromaniac 1975

Toevallig ook gefilmd? Ik heb zelf 4x Extreme Salute B1 op film maar ben ook wel erg benieuwd naar de film van de B3.

Dus je kan wel aan de buitenkant zien welke je hebt?
Want er is iemand hier op het forum en die had 3 kartons misschien heeft hij alle types wel op film? :rolleyes:

Had deze toppers voor t eesrt maar ze zullen de volgende jaarwisseling zeker weer van de partij zijn! Wat een topcakes!

Ik vind het setje Extreme Salute die ik bij Katan besteld heb behoorlijk tegenvallen. De cakes duren +-30 seconden en de effecten zijn niet echt groot. Bovendien is het label ook nogeens anders. Er zit een gekleurd label omheen en op elke pot staat Fascination Trip. Ik vroeg nog of de inhoud is veranderd maar dat is niet zo (zeggen ze). Ik heb veel filmpjes voorbij zien komen van de Extreme Salutes en mijne komt nieteens in de buurt. Gelukkig heb ik geen kartonnen besteld. Ik denk dat er nog wel meer mensen zijn die dit gaan ervaren aangezien veel mensen die setjes besteld hebben. Ik post zo wel even het filmpje. Dit is absoluut niet de Extreme Salute zoals die hoort te zijn.

Nou hier is ie dan :frusty: http://www.vimeo.com/2671050

Ik had ook 1 karton Fascination Trip bij de fa. Pronk ingekocht.
Het eerste wat mij opviel is dat de tubes van de FT wat langer zijn dan die
van de ES.... en ik kan ook zeggen dat FT,s mij(ons)100% meevielen , minimaal
gelijkwaardig aan de ES , misschien zelfs een tikkie beter:)

Best wishers
Mek

heerlijke potten, mooie brede en heldere effecten. en dan ook nog eens die flinke brustknal. toppers

Wij hadden hier 2 stuks in Vshape gemonteerd (2 de zelfde). Gaf echt een heel tof effect. Konden we zeker mee voor de dag komen om 12 uur!

erg mooie cakes, verassend grote, mooie effecten, aanrader als je 't mij vraagt. Waar voor je geldt krijg je ckr. drie tegelijk afgestoken dit jaar, gaf me tocht een geweld:D heerlijk gewoon!

Ik vind het setje Extreme Salute die ik bij Katan besteld heb behoorlijk tegenvallen. De cakes duren +-30 seconden en de effecten zijn niet echt groot. Bovendien is het label ook nogeens anders. Er zit een gekleurd label omheen en op elke pot staat Fascination Trip. Ik vroeg nog of de inhoud is veranderd maar dat is niet zo (zeggen ze). Ik heb veel filmpjes voorbij zien komen van de Extreme Salutes en mijne komt nieteens in de buurt. Gelukkig heb ik geen kartonnen besteld. Ik denk dat er nog wel meer mensen zijn die dit gaan ervaren aangezien veel mensen die setjes besteld hebben. Ik post zo wel even het filmpje. Dit is absoluut niet de Extreme Salute zoals die hoort te zijn.

Nou hier is ie dan :frusty: http://www.vimeo.com/2671050

Helemaal met je eens.. Dit kwam zeker niet in de buurt van een extreme salute..
Ik heb er notabene 8 besteld bij katan,, maar ik kon er niet echt vrolijk van worden.. De super 4 potten van crown overtroffen deze cake's met gemak!

Dus je kan wel aan de buitenkant zien welke je hebt?
Want er is iemand hier op het forum en die had 3 kartons misschien heeft hij alle types wel op film? :rolleyes:
Dat kan inderdaad wel. Op iedere cake staat namelijk een typenummer vermeld in de range van B1 t/m B6

Ik heb een tip voor iedereen.

Echter het is een tip waar hopelijk ook hardix naar luistert.

Ik had dit jaar de first class cakes van hardix (http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?p=135545#post135545)

deze schoot ik om en om met de extreme salutes en echtwaar deze hardix cakes waren minimaal gelijk aan de extreme salutes, misschien zelfs nog beter (alleen het fish effect cake-je hou je van of hou je niet van)

ik zal er bij hardix voor pleiten deze cakes terug te halen en indien mogelijk om te labelen naar: Extreme Hardix Cakes.

Dan hebben we voortaan 3 soort gelijke cakes waar we uit kunnen kiezen; extreme salutes, big 19 en first class cakes (extreme hardix cakes)

Hardix doe hier iets mee!!!

Back
Bovenaan