Extreme Mixed Caliber 110 shots

Phoe twijfel nog om deze te bestellen! Vind onderstaand effect zo ontzettend dik!

red tail to silver coconut cylinder power with blue star and red blink

Phoe twijfel nog om deze te bestellen! Vind onderstaand effect zo ontzettend dik!

red tail to silver coconut cylinder power with blue star and red blink
Tijdens de demo ging die helaas met ander blokken af (zie filmpje aantal post terug). Maar menig liefhebber was in de veronderstelling dat het deel wat jij beschrijft een profblok was. Heerlijke klappen kwamen daar vanaf. Ik heb te vroeg gepiekt, anders had ik hem nu in de actie meegepakt.

Lang over getwijfeld om deze mee te pakken, maar besloten om het toch niet te doen. Onanks onderdeel van de beleving dat het zich steeds opbouwt naar een groter kaliber en de laatste cake echt heel bruut is (expemplaar demo), zit de 49sh 20mm cake mij niet helemaal lekker (49+36+25) om daar o.a. €109 voor te moeten betalen. Ik heb een vrij groot budget, maar dan nog blijven bepaalde principes gelden.
Het idee dat ik €1 per schot betaal voor een 20mm cake, terwijl dit bijna de helft van de compound is, vind ik te veel van het goede.

Aan de andere kant kopen we als liefhebbers soms ook boxen om maar enkele krachtige knallen zoals in de Strong Celebration of de Golden Bonfire verwerkt...

Al met al deze laten staan. Ben er alleen niet over uit of dat de juiste keuze is of niet...

Lang over getwijfeld om deze mee te pakken, maar besloten om het toch niet te doen. Onanks onderdeel van de beleving dat het zich steeds opbouwt naar een groter kaliber en de laatste cake echt heel bruut is (expemplaar demo), zit de 49sh 20mm cake mij niet helemaal lekker (49+36+25) om daar o.a. €109 voor te moeten betalen. Ik heb een vrij groot budget, maar dan nog blijven bepaalde principes gelden.
Het idee dat ik €1 per schot betaal voor een 20mm cake, terwijl dit bijna de helft van de compound is, vind ik te veel van het goede.

Aan de andere kant kopen we als liefhebbers soms ook boxen om maar enkele krachtige knallen zoals in de Strong Celebration of de Golden Bonfire verwerkt...

Al met al deze laten staan. Ben er alleen niet over uit of dat de juiste keuze is of niet...
Bij verschillende Magnum dealers doet ie mee in de 25% korting en heb je 'm voor €89.25.

Goede uiteenzetting van jouw mening. Ben het ermee eens. Echter twijfel ik nog steeds enorm om m toch mee te pakken.. .

gezien de goede film op de demo deze mooi mee besteld, vooral die laatste cake klapt er goed tegen.
mooi product

Twijfel twijfel, deze of de blinking fermata! Was klaar met bestellen maar ja de 20% korting bij vuurwerkexpert/magnum haalt me toch weer over de streep!

Deze is me nooit opgevallen, maar na alle mooie posetive reacties ga ik deze een kans geven.
Ben zeer benieuwd

Back
Bovenaan