Extreme G-Force 4000

Jammer inderdaad maar ziet er goed uit kan wel eens een dikke topper worden.

Word weer puzzelen dus. Ben benieuwd, normaal met 4 of 6 cakes al lastig na het doorlonten terug in de doos te krijgen, met 8 helemaal. Of hebben jullie tips? hoop wel dat de lonten elkaar niet teveel kruisen, had dit vorig jaar bij de zena cake box en heb ze toen alle 4 maar over de lengte gedaan en vast getaped. Met 8 ook weer iets teveel/lang

Word weer puzzelen dus. Ben benieuwd, normaal met 4 of 6 cakes al lastig na het doorlonten terug in de doos te krijgen, met 8 helemaal. Of hebben jullie tips? hoop wel dat de lonten elkaar niet teveel kruisen, had dit vorig jaar bij de zena cake box en heb ze toen alle 4 maar over de lengte gedaan en vast getaped. Met 8 ook weer iets teveel/lang

Vermoed dat deze ongeveer het zelfde is als de escape from hell etc die zijn vrij makkelijk door te lonten.Je zou de zijkanten van de doos los kunnen snijden en als je klaar bent met doorlonten tape er om en klaar ben je.

Vermoed dat deze ongeveer het zelfde is als de escape from hell etc die zijn vrij makkelijk door te lonten.Je zou de zijkanten van de doos los kunnen snijden en als je klaar bent met doorlonten tape er om en klaar ben je.

Dat is inderdaad ook een mogelijkheid. Mooi, weer een zorg minder. Thanks

Hier ook vandaag opgehaald, ook de palm spring gekregen. Ding is ontzettend zwaar en gewoon 30mm. Alleen, die van mij is al doorgelont? Toch wel compound uiteindelijk?

Hier ook vandaag opgehaald, ook de palm spring gekregen. Ding is ontzettend zwaar en gewoon 30mm. Alleen, die van mij is al doorgelont? Toch wel compound uiteindelijk?

Maar eens even controleren, heb eigenlijk nog niks bekeken. Zou wel ideaal zijn zeg.

Edit: Even snel gekeken maar hier helaas niet doorgelont, ruilen? haha

Ja die heb ik ook idd.

Edit: Toch wel compound, alleen hoofdlont en reserve lont, maar alle andere stickertjes zitten er wel op;)

Viel mij ook op, alleen hoofdlont cake1 en reservelont 8 zitten erop. Rest slechts stickers. 4kg kruit mag toch helemaal niet met compound?

Zag net dat er op wat random plekken mines zitten in een aantal van de cakes. Echt wel een verassing wat hier straks uit gaat komen. Staat ook nergens een effectomschrijving haha

Zag net dat er op wat random plekken mines zitten in een aantal van de cakes. Echt wel een verassing wat hier straks uit gaat komen. Staat ook nergens een effectomschrijving haha

Hoe zie je dat dan? Ik hou een beetje de palmspring (3000) in gedachte, die was er vorig jaar al en video's van. Deze alleen een paar schoten meer:)

Heb het folie eraf gehaald van de tubes zegmaar. Dan zie je bij een aantal tubes dat ze minder gevuld zijn (je kan er dieper in kijken vergeleken met de rest) voor zover ik weet is dat een mine.

Back
Bovenaan