Extreme Bang Rockets

Status
Niet open voor verdere reacties.
5 pakjes hiervan gestookt. Ze vielen me wel tegen, weinig crackling hadden die van mij. Bijna geen.. maar goed voor die 4,50 die ik heb betaald zijn ze leuk.

Ik weet niet welk productiejaar, maar ze waren top! Lekkere knal en crackling erbij. Ze ontploften wel laag, dit leidde ertoe dat ik soms bijna sterren kon koppen.

Echt toppijlen! Knalden redelijk laag, dus een groot effect met goede knal en veel crackling. Voor de €5 per pak een super deal.

Heb ook 2 pakken weg gestookt, maar vond het maar gevaarlijke pijlen. Knalden heel laag of vlogen flink uit de bocht.

Ik weet niet welk productiejaar, maar ze waren top! Lekkere knal en crackling erbij. Ze ontploften wel laag, dit leidde ertoe dat ik soms bijna sterren kon koppen.
Dit jaar de nieuwe batch gehad, nu gingen ze allemaal perfect omhoog! Knal/crackling was onveranderd en blijft gewoon goed!

Blijven een van de leukere knalpijlen, lijkt ook een beetje op de Sick 6 knalpijlen.
Laatstgenoemde ben ik nog ergens in Duitsland tegen gekomen, maar de Extreme Bang Rockets niet meer.

Heel wat van geschoten in het verleden, vond het echt top pijltjes. Zo jammer dat dit soort stookwaar er niet meer is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan