Extasy Of Gold Box

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 1445
Artikelnaam: Extasy Of Gold Box
Bruto Gewicht: 8500 gram
Netto kruitgewicht: 1105 gram
Aantal schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: Raak in extase door deze gouden rambak. 100 shots, 1,5 kilo kruit!
Max. tube diameter: 25MM
Kartoneenheid: 2/4
Adviesprijs: € …
O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1445_geisha_extasy_of_gold_vuurwerkmania_copy.jpg

Wij danken Vuurwerkmania voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Bedankt voor jouw vragen. De Extasy of Gold is een specifiek geval als het om de video gaat. We hebben dit artikel namelijk iets aan laten passen. We wachten nog op een nieuwe video. Op dit moment is onbekend of we die aankomende week al binnen zullen hebben.

bedankt voor de heldere communicatie! top!
hebben jullie toevallig wel een effect omschrijving?
of wordt dit 1 grote gok als we deze box van de week willen bestellen....

Moet het kruitgewicht niet 1500 ipv 1105 gram zijn, dit staat tenminste op de doos ?

@edit : laat maar, het staat bij de effectomschrijving vermeld dat het een 1500 grams box is.

bedankt voor de heldere communicatie! top!
hebben jullie toevallig wel een effect omschrijving?
of wordt dit 1 grote gok als we deze box van de week willen bestellen....

Zoals aangegeven in het Freak-actie topic hebben wij besloten deze lekkere goudbak, want dat is het zowieso, aan te laten passen in China. Het is daarbij wachten op de video voor het eindresultaat. Dat geldt voor jullie maar ook voor ons. Wij zijn ervan overtuigd dat het de gok zeker weten waard is.

Wat gaat deze box kosten ? Dat maakt ook wel een beetje of ik de gok durf te nemen of niet.

Zoals aangegeven in het Freak-actie topic hebben wij besloten deze lekkere goudbak, want dat is het zowieso, aan te laten passen in China. Het is daarbij wachten op de video voor het eindresultaat. Dat geldt voor jullie maar ook voor ons. Wij zijn ervan overtuigd dat het de gok zeker weten waard is.

Wat is ongeveer de tijdsduur van deze box, aan de hand daar van kunnen wij iig opmaken welke snelheid de box heeft ?

Gok genomen... Ben héél erg benieuwd!

Ik heb de gok ook genomen. Af en toe een gokje wagen is altijd wel leuk en verassend.

Gaat vast en zeker een superbox zijn, box van het jaar:D:D:D

Laatst bewerkt:
Heb hem ook besteld, nu toch wel onwijs nieuwschierig geworden wat het nou uit eindelijk is.
Een lekkere goudbak! Denk iets met goud..

is er al beeld materiaal van deze box onder tussen , zeer benieuwd naar deze

Zit nu beetje te kijken bij rubro, vorig jaar hadden ze bij rubro events flash of the gids en Mania had escape from hell die erg aan elkaar gewaagd zijn. Nu zat ik te denken die primal instinct box heeft 11 shots meer en paar gram kruit gewicht meer voor het zelfde geld. Zijn deze niet aan elkaar gewaagd met de woorden GOUDEN Rambak? Iemand die een idee heeft of zeggen jullie meer die andere box Golden medals waar ze ook nog geen filmpje van hebben en €10 goedkoper is

Lijkt me eerder dat die in de buurt van de gold medals komt inderdaad.Al weet ik niet zeker of ze 100% het zelfde zullen zijn natuurlijk.

het antwoord zal nog even moeten wachten denk , gezien de heren van mania lekker bier zuipen zijn in zuid duitsland

Back
Bovenaan