Explode 16 shot whisling to ti salute

Dit blijven echt geweldige potjes. Zeer hard voor het kaliber en ze kosten ook niks. Ik kwam er nu voor het eerst achter dat het dus 12 salutes zijn en 4 fluiters, in plaats van 8 salutes en 8 fluiters.

De perfecte afsluiter achter een compound

Is er iemand die zowel deze als de Trueno Descarga 16sh van Pyroshop heeft gehad? Ben wel benieuwd hoe deze het doen in de vergelijking!

Is er iemand die zowel deze als de Trueno Descarga 16sh van Pyroshop heeft gehad? Ben wel benieuwd hoe deze het doen in de vergelijking!

Trueno Descarga zijn 16mm tubes ofzo, dit is 20mm. Dat is echt appels met pompoenen vergelijken.
Deze velen malen harder. Heb zelf de Descarga Trueno niet gehad, wel de Nitraatcake 16s van Pyrostar en dat zijn dezelfde tubes.

En dan is er ook nog de optie voor een mixed karton i.c.m. black thunder/ strike. Laatst opgehaald voor de genoemde prijs bij loots. :yes:

Buurman was er blijkbaar niet zo blij mee, evenals de hond van de buren haha. Eerste reactie die ik afgelopen jaar kreeg, ging ook wel duidelijk harder dan al het andere wat ik afstak.

Al meerdere keren meegemaakt maar het blijft me verbazen wat er uit komt. Echt keiharde beuken en met die felle fluiters er bij maakt het helemaal een perfect product. Het zou niet mistaan is een soort knal/herrie showtje of als afsluiter van een compound.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan