Exotic

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 7346
Artikelnaam: Exotic
Bruto Gewicht: 1800 gr
Netto Kruitgewicht: 102,4 gram
Aantal Schoten: 16sh
Effectomschrijving: Siercake met zestien schoten exotische kleuren siervuurwerk!
Kartoneenheid: 24/1
Richtprijs:
Adviesprijs 2023: € 14,99
Voorverkoop 2023: € 13,99

O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl

7346_Exotic.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
De nieuwe producten hype: labels die zo een kunstexpositie in kunnen! Mij hoor je niet klagen, mooi voor op de kast als ie alweer leeg is. Qua prestaties heb ik het gevoel dat dit een beetje een bescheiden potje wordt, vergelijkbaar met de Toxic en voor ongeveer €12-18 in de winkel zal liggen. We zullen zien...

Artikelnummer: 7346
Artikelnaam: Exotic
Bruto Gewicht: 18.000
Netto Kruitgewicht: 16.000
Aantal Schoten: 16sh
Effectomschrijving:
Kartoneenheid: 24/1
Richtprijs: € ...
O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl

7346_Exotic.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Bruto en netto gewicht lijkt me niet kloppen voor een 16 schots cakeje :wink:

Dit cakeje gehad afgelopen jaar en vond het echt een topper! Grote boeketten, goede burst en mooie kleuren.

Dit cakeje gehad afgelopen jaar en vond het echt een topper! Grote boeketten, goede burst en mooie kleuren.

Heb je hem toevallig op film staan? Een straatfilmpje zou wel fijn zijn, al ziet deze er op de productfilm wel goed uit. Deze was helaas niet te koop bij de 2 plaatselijke GBV verkooppunten. Toch nog eens kijken of ik deze in december nog eens tegenkom.

@van der Elst, wat is het kaliber van deze cake? 20mm?

Heb je hem toevallig op film staan? Een straatfilmpje zou wel fijn zijn, al ziet deze er op de productfilm wel goed uit. Deze was helaas niet te koop bij de 2 plaatselijke GBV verkooppunten. Toch nog eens kijken of ik deze in december nog eens tegenkom.

@van der Elst, wat is het kaliber van deze cake? 20mm?

Nee helaas niet. Ik heb en er is heel weinig gefilmd afgelopen jaar. Maar vond hem net zo goed als de Epic Lights die ik er vlak voor af stak.

Erg kleine cakeje, maar ook hier erg positief verrast. Effectgrootte en burst zijn prima te noemen. Filmpje volgt.

20221231_153825.jpg

Eén van deze cakes was Exotic van Weco. Een erg klein potje met toch verrassende effecten. Leuke blink boeketten in verschillende kleuren en een prima burst voor dit formaat. Een budget aanrader!

Back
Bovenaan