Executive Pack [Ass.] [Uitloop]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 449
Artikelnaam: Executive Pack
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Stuks: 10stuks
Effectomschrijving: Extra zwaar assortimentsvuurwerk! Alleen maar zware komeetblokken in dit top-assortiment! 9 blokken in 3 verschillende vormen met 9 verschillende composities. Een zware Romeinse staaf maakt het verhaal compleet. Deze artikelen zijn een slag groter dan normaal, waardoor er extra veel geweld mogelijk is!
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Richtprijs: 129,50

O.a. te koop bij: www.vuurwerkplanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

449_executive_pack.jpg

Laatst bewerkt:
Heb een dealer gevonden die dit verkoopt in haren. dat is een kwartiertje tot 20 minuten van mn werk fietsen. kheb dit pakket besteld en ook the horror the horror en 3 stuks bounce. ben zeer benieuwd en ik ga alles opnemen en als het lukt zet ik filmpjes op youtube en links van de filmpjes op deze site. greetz mustang en voor iedereen alvast fijne feestdagen en goede jaarwisseling en natuurlijk veel plezier met jullie vuurwerk.

mooi pakket met veel wisselende effecten. die kleine 25 schots potje schiet mooie staarten in salvo's van 3 die 12 schots potten vind ik goed te vergelijken met de super 4 van crown. 1 van die 9 schots potten had weinig effect maar heerlijke harde dreunen. en de rest van gekleurde pyonies tot gouden bloemen met crackling en die romeinse staaf schiet 3 dikke lichtkogels en meer niet maar gingen wel erg hoog. kortom een mooi pakket waar ik ook geen spijt van heb. helaas heb ik het niet kunnen filmen omdat de batterij van mijn camcorder leeg was en was vergeten mee te nemen.

Back
Bovenaan