Exclusive Funky Town *NIEUW 2025*

We kunnen concluderen dat kooiloze compounds gewoon een stuk minder zijn helaas. Met dank aan de instanties die dit voor elkaar hebben gekregen zo vlak voor het verbod.:bonk:
Niet helemaal mee eens. Riakeo kan het er wel uit pompen namelijk. Dus wellicht dat ze daar dus wel een hele goeie QC hebben en bij de rest dingen wat eerder oke vind.

Tsja. Dit is echt een dooddoener. Dit kan je bij elk product zeggen. Nou ja, niet bij fonteinen, want daar sta je meestal niet onder... Maar elke cake is beter in je straat omdat je er onder staat. Dat geldt ook voor toppers, dus ik koop liever iets wat er zelfs op een demo van 60 meter afstand al mokertje dik uitziet.
Kom je denk ik ook in een duurdere prijs klasse terrecht, wat me wel opviel aan deze box dat hij snel van start ging anders dan in het product filmpje ! Maar voor wat ik nu kon zien op demo vond ik hem niet slecht! ( ben er niet zelf geweest overigens niet live gezien)

Hij schiet een rij of drie tegelijk in het begin. Misschien een productiefout? Of een vonkje overgeslagen in de doos. Ben wel benieuwd of dit op een andere demo ook zo is. Heb me meer hieraan geirriteerd dan aan de uitwerkingen.

Ik heb deze ook gezien gisteren. Ja het heeft misschien niet de hardste burst en omdat het een funke replica achtig ding was , schepte het hoge verwachtingen, maar dat alles buiten beschouwing gelaten vond ik het gewoon een fijne bak! Goede kleuren en kleur combinaties. Mooi tempo, eigenlijk een prima boxje. Sterker nog ik heb deze aangevinkt als de moeite waard!

Ik ben er niet bij geweest, maar als ik een paar keer een video bekijk van de mensen ter plaatse dan vind ik hem echt niet heel raar overkomen voor een kleine 100 piek waar die voor te krijgen is/was! Ikzelf houd van V en W-shape schieten en dan als ik dat met deze in de W ga dan denk dat je een prima gevulde lucht heb! Alleen de overgang van cake 1 naar 2 lijkt wat traag te zijn! Verder lijkt het mij een prima bakje te wezen.

Flopper van de avond
Dit slaat echt helemaal nergens op. Misschien was jou verwachting van dit product erg anders dan die van die van mij, maar zo zwaar viel hij niet tegen. Misschien door de hype dat je er meer van verwacht had, maar een flopper, dat doet totaal geen recht aan dit product. Alles staat in verhouding met de prijs. Voor die 9 tientjes die ik betaald heb, krijg ik in mijn optiek prima waar voor mijn geld! Maargoed, ieder zijn mening.

Dit slaat echt helemaal nergens op. Misschien was jou verwachting van dit product erg anders dan die van die van mij, maar zo zwaar viel hij niet tegen. Misschien door de hype dat je er meer van verwacht had, maar een flopper, dat doet totaal geen recht aan dit product. Alles staat in verhouding met de prijs. Voor die 9 tientjes die ik betaald heb, krijg ik in mijn optiek prima waar voor mijn geld! Maargoed, ieder zijn mening.
Vooral de verwachtingen waren erg hoog ja.. Als je beseft dat ze voor die 2x100 shots van magnum 120 euro vragen. En die 2 cakes met die spaanse naam voor 99 euro, dan is alles onder de 100 euro voor deze box gewoon een nette prijs en zijn die andere producten juist de floppers van de avond.

Het was niet de beuker zoals we dat vorig jaar bij de Blitz Bomber zagen. Daar kwamen de hoge verwachtingen waarschijnlijk vandaan samen met de opgepompte productvideo. Maar slecht was die zeker niet.

Booming Tundra & Titanium Blast bedoel je. Dat was echt drama inderdaad. Je zou bijna denken dat de maandagochtend-chinees de verkeerde maatbekertjes heeft gepakt... plop... plop... plop...

@Broekie
Het verschil in tempo van de gehele compound en vooral de eerste cake ten opzichte van de productvideo is dat een foutje, of is dit nu gewoon wat er van gemaakt is? Cake 1 was eerst rustig qua tempo.

Back
Bovenaan