the mighty two
VWC lid
Hoop het wel. 10 minuten geleden besteld. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij is dit een wat groter gemaakt verhaal als dat het is, maar we gaan het zien. Hij word vast niet op zo'n grote schaal verkocht als de gereed zijnde productie gekaapt is....Ik ben op zich wel benieuwd of deze en zijn Broekhoff broertje er wel komen dit jaar. Zeker gezien Mr.Funke de reeds gereed zijnde productie van zijn fabriek geclaimd heeft en als Minerva Reconquista op de markt zet.
Ik denk dat dit sowieso opgeblazen is. Desalniettemin kijk ik wel uit naar de vergelijkingsvideos van iedereen hier. Iemand die alle 23 omlabelingen in bestelling heeft? We hopen op een vergelijkijgsvideo in 2026Volgens mij is dit een wat groter gemaakt verhaal als dat het is, maar we gaan het zien. Hij word vast niet op zo'n grote schaal verkocht als de gereed zijnde productie gekaapt is....
23?? dan mis ik er nog 1Ik denk dat dit sowieso opgeblazen is. Desalniettemin kijk ik wel uit naar de vergelijkingsvideos van iedereen hier. Iemand die alle 23 omlabelingen in bestelling heeft? We hopen op een vergelijkijgsvideo in 2026
Niet twijfelen gewoon doen, je het nooit genoeg!Heb de Blitzbomber al in bestelling staan, maar zit toch in overweging of ik deze vandaag ook nog ff met 20% meepak
GedaanNiet twijfelen gewoon doen, je het nooit genoeg!
Voor 89 meepakken of later staan?Heb de Blitzbomber al in bestelling staan, maar zit toch in overweging of ik deze vandaag ook nog ff met 20% meepak
De prijs is goed. Kwestie van smaak.Voor 89 meepakken of later staan?