Excellent Super 4

Ruben

VWC lid
Artikelnummer: -
Artikelnaam: Excellent Super 4
Aantal potten: 4 stuks
Aantal gram per pot: 200 gram
Effecten: Nog onbekend
Richtprijs: EUR 50,00
O.a. te koop bij: o.a. te koop bij: Bestelvuurwerk.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze staat in de GBV folder aangegeven als aanbieding en kost dan nog maar 25,00 euro!

25 euro? Dat kan toch nooit zo goedkoop zijn.:shocked:
OF die 50 euro is gewoon belachelijk duur, als ze met 25 euro ook al winst kunnen maken..:rolleyes:
Zijn deze trouwens nieuw dit jaar?
:bye:

Soms zijn het gewoon lokkertjes hoor :) Hierdoor koopt bijvoorbeeld een klant deze pot maar ook meerdere potten waarop hun de winst maken dus verlies maken ze niet :)

Ja dat snap ik ook wel maar ik vraag me altijd wel eens af hoe groot die gemiddelde productiekosten zijn. Wil dat écht wel eens weten.
Of beter gezegd hoeveel euro de dealer het kost om één product in te kopen.
:bye:

1/3 van de verkoopprijs ;)

Product gaat gemiddeld 3 keer over de kop voordat hij bij jouw thuis is

Maare back on to the topic :)

Volgens mij is dit alleen bij de Vuurwerkreus. Stond namelijk niet in de andere GBV folders en wel die van hun. Hier nog de pagina met de aanbieding er op:

folder2007_Page_10.jpg

Dit jaar ga ik ook naar vuurwerkreus, en zit te twijfelen om dit pakket te nemen het is hartstikke goedkoop, maar zal die het geld ook waard zijn!?

Voor 25 euro zal het volgens mij niet tegen kunnen vallen. Verwacht geen speciale effecten maar het zijn wel 200 grammers waar wij voorheen meestal 15 euro per stuk voor moesten betalen.

De onderste in het pakket heet royal, zij het zo kunnen zijn dat deze hetzelfde effect heeft als de royal van proline? Deze had ik vorig jaar en was erg mooi! ben benieuwd naar een filmpje van dit pakket!

deze 4 potten zijn exact dezelfde als uit het excellent 2 pakket.

ik had dit pakket vorig jaar en ik was goed te spreken over deze potten, alle 4 20 shots.

als het goed was zaten deze effecten erin
yellow palm
red peony
green glittering
en nog eentje met een mine erbij :)

http://nl.youtube.com/watch?v=YatXS0b_BA4

hier filmpje van yellow palm, telefoon gefilmd ;).

Idd errug goede potten (voor 6.25 per stuk) Happy Lauch en Royal waren een beetje standaard; de een rode peony's de andere groene, maar wel met harde knal, blinker weet ik niet zeker. Golden Dream had mooie gouden/gele palmen, en de twinkling stars was gewoon de mooiste, het had blauwe mines dacht ik met blauwe peony's.
Mochten ze €40,- of goedkoper zijn, dan moet je ze gewoon meenemen. Voor €50 moet je zelf beslissen xD

Ik heb btw ook een fimpje op youtube staan van alle 4 de cakes. (ook gefilmd met telefoon :p ). Ik post deze pas als ernaar gevraagd word ;)

Weet iemand toevallig al of deze 4 cakes weer in de aanbieding zijn dit jaar? Ik kan me herinneren dat dit 2007/2008 voor de eerste keer gebeurde en dat dat een stormloop op deze cakes genereerde. Het zou me eigenlijk stiekem niet verbazen als het dit jaar weer gebeurt (ik hoop het in ieder geval wel, want het zijn mooie cakes:)), maar weet iemand hier al het fijne van?

Laatst bewerkt:
Kopen!!!

Ik hoop dat ze dit jaar weer in aanbieding zijn. Ik koop ze nu al 2 jaar op rij en gebruik ze altijd als finale in een doorlontproject. Alle 4 tegelijk.....geweld in de straat kan ik je verzekeren!!!!!

Ook dit jaar weer in de aanbieding. 4 voor 25 euro is nog steeds het zelfde als de afgelopen twee jaar dus.

Vier goede potten waarvan twee er iets bovenuit steken met de palms en de twinkling stars met de mines. De andere twee eventueel doorlonten en dan heb je ook een aardig blok.

Zeer goed dat dit soort dingen te koop zijn en dat er niet alleen maar dure blokken te koop zijn want je ziet wel eens blokken voorbij komen pff..

Back
Bovenaan