Excellent cakebox

Artikelnummer: 2993
Artikelnaam: Excellent box
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 2000 gram
Aantal schoten: 144 - compound
Effectomschrijving: 1 x aansteken! 144 schots, compound box, 2 kilo kruit met een schouwspel aan diverse kleuren en effecten met een grandioze finale
Adviesprijs: 124.99

excellent_box.jpg

Bijlagen

• excellent_box_vuurwerk_flowerbed.jpg
    excellent_box_vuurwerk_flowerbed.jpg
    120,8 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben hier benieuwd naar,zijn er films?Wordt hier voor 74,99 aangeboden voor vier 500 gram cakes.

Laatst bewerkt:
In Zaanstad bij Visser Vuurwerk en Vuurfontein Krommenie.
Ja,nog geen 20euro per 500grams cake en dat voor Cafferata:p
De Red Dragon serie staat goed bekent!

Bestel hem gewoon,en film hem zelf wel:idea:

Ik ga hem bestellen,krijg er ook nog een gratis cake bij van 30euro,even aansteeklontje bijgevoegd en zit boven de 75euro voor het gratis artikel.Ik film hem wel:D

mooie prijs
een miskoop is bijna onmogelijk
hopen dat er snel een filmpje opduikt

by the way

al een aantal jaar hier op het forum
vooral lezen
nu maar eens tijd voor een bericht

Budget op, ik wacht wel op de films, kijk bijvoorbeeld naar de gold storm, china film zag er spectaculair uit, maar de cake in de straat al wat minder.

Mooie potten maar ik vind het geen 120 euro waard. Kan je beter zelf een doorlont project maken van 120 euro.

Ik vindt hem ook wat tegenvallen,de effecten zijn compact,spreiding vindt ik niet mooi op deze film.
Bij mij is die van de lijst af,idee is wel leuk maar ik mis afwerking.

Mwaw, vind de boeketten klein overkomen en niet mooi egaal. Voor dat geld is er elders beter te verkrijgen (Zena Cakebox bijv.).

Inderdaad, toen ik hem zag dacht ik dat ik een miskoop had gedaan met me bestelling.
Nu er een filmpje van deze box is, denk ik, ben ik er het toch mee eens dat je elders betere potjes kan krijgen.

Back
Bovenaan