Evolution Teaser thread

Status
Niet open voor verdere reacties.
Begin eerst eens met een replica van een cruise rocket uit de beginjaren daar is een veel grotere markt voor.

Onder de freaks misschien. De gewone consument zal echt het verschil niet zien tussen een cruise rocket of een andere fluitpijl. En ik denk dat de meeste mensen liever een mooi effect zien wat ze nog nooit hebben gezien dan een fluitpijl..

Dat dacht je, na het eerste intro jaar hoorde ik ze overal af gaan mensen kwamen ook spontaan vragen van welke zijn dat, waar koop je die????? Helemaal onder de indruk van die idioot harde krijs.

Wij zijn zoals reeds eerder gemeld bezig met een fluit pijl van vroeger.
Maar ook daarvoor geld dat het minimaal dezelfde kwaliteit en prestatie moet hebben of beter.

Gr
Evolution Fireworks

Door diverse redenen zal deze en andere nieuwe items verschoven worden naar 2018.
Er zijn begin dit jaar wat tegenslagen geweest welke we inmiddels wel goed hebben weten op te vangen maar hierdoor hebben we wel wat aan moeten passen in strategische zin om Evolution-Fireworks een goede bodem voor de toekomst te bieden.
Echter zijn we al druk met 2018 bezig waarbij het ons zeker vergeven zal worden dat men even zal moeten wachten op een aantal parels.
Ik kan verder nog niet op de nieuwe items voor 2018 ingaan maar ik verwacht vele blije reacties:angel:

Gr
Evolution Fireworks

betekend dit dat wat jullie nu aan nieuwe items hebben laten zien dat het daar bij blijft ?
of komen er toch nog enkele nieuwe bij ?

betekend dit dat wat jullie nu aan nieuwe items hebben laten zien dat het daar bij blijft ?
of komen er toch nog enkele nieuwe bij ?

Zo lees ik het wel. Aan de ene kant jammer maar dan hebben we al iets om naar uit te kijken voor 2018. Aan de andere kant ben ik er wel blij om, budget overschrijding zou anders nog rampzaliger zijn

nou maak je ons wel heel nieuwsgierig
als deze waaier in het niet valt want dit is echt wel een pareltje van een waaier

misschien tipje van de sluier :wink:

nou maak je ons wel heel nieuwsgierig
als deze waaier in het niet valt want dit is echt wel een pareltje van een waaier

misschien tipje van de sluier :wink:

Daar is het nog een beetje te vroeg voor.
Maar liefhebbers van Willows zullen blij zijn.
En eigenlijk ook wel de liefhebbers van extreme Crackling of alles eigenlijk wel:angel:

Gr
Evolution Fireworks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan