Evolution Teaser thread

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij deze even een soort van hint op een bepaald product waar we momenteel mee bezig zijn te her introducering.
De productie batch uit 2005/2006 van deze geweldige ??? ?????? waren oppermachtig en gaan we proberen in mogelijk nog iets verbeterde versie terug te brengen:angel:

Ik dacht gelijk aan deze:

Broekhof_pyro_power_screamer_king_groot.gif

Eens wat anders dan een fluitcake. En erg makkelijk te combineren op deze manier.

En anders gok ik toch op het nieuw leven inblazen van de Cruise Rockets van Wolff. Ben bijna door de <2007 voorraad heen, dus dat zou een welkome aanvulling zijn :idea:

Als je toch met de Funke knallers bezig bent, kunnen het ook hun drietraps fluitpijl met knal zijn. Knalsas aanpassen zodat het in NL mag (en niet 3e trap horizontaal gaat) en je hebt een NL topper. 2005/2006? Kan dat niet net zo goed met Sun Warrior aansluiten als bij Cruise Rockets? Enkele laaaange krijspijl (Screaming Girls 2005/2006?!?!) zou geweldig zijn, met goeie Extreme Bang knal nog leukerderder.

De Screaming Girls misschien in een nieuw jasje?

Daar had toevallig een maat van me het afgelopen jaarwisseling over.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik hoop serieus dat het jullie (evolution) lukt om hier meer verkoop punten te regelen. Want ik Ben zeker van plan om dit jaar evolution aan te schaffen.

Vuurwerkgigant Franeker en Vuurwerkoutlet Vierhuizen zijn er inmiddels bijgekomen en komt er mogelijk nog een filiaal bij.

Verder staan er woensdag,donderdag en vrijdag bezoeken in de planning.

Ook zijn we in gesprek met een punt regio Tilburg en een punt in Limburg.

Gr
Evolution Fireworks

Komt er nog dealer ergens in rotterdam zuid of Spijkenisse of willen de dealers niet die ik heb opgeven..

Momenteel hebben we nog geen contact gehad met deze winkels.
Ik ben momenteel dagelijks op de weg naar afspraken etc.
En daarbij moeten we kijken daar we momenteel 2 punten in de regio hebben zijnde 7kamp en Hol vuurwerk.

Gr
Evolution Fireworks

Zeer benieuwd naar die pijlen hoor. Wordt wel weer eens tijd voor een goede fluit pijl.

Over ruim een week zitten we weer in het vliegtuig.
En hebben ook een bevriende afnemer mee welke ons een behoorlijke sample opdracht heeft gegeven welke we ook gaan testen.

Uiteraard houden we iedereen weer op de hoogte.
Er staan meerdere fabrieken en shows op de planning en gaan ook op bezoek bij een cracker fabriek om eigen T809 op te zetten met eigen productie methode en materialen dit is zoals bekend de echte 100k celebration cracker met flash powder welke alleen voor certificaathouders is af te nemen.

gr
Evolution Fireworks

Heel veel succes en vooral plezier in China, en al bekend welk verkooppunt in Tilburg erbij komt!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan