Evolution demo voor liefhebbers/members.

Aanwezig op de demo alles op en top verzorgd echt professionele aanpak hoor. Dikke hulde nu al voor Evolution:applause: Zeer benieuwd naar de nieuwe lijn en single shots waar ik toch wel erg naar uitkijk... We gaan t meemaken op deze superlocatie kan niet beter!

Helaas moet ik terugkomen op het bericht van eerder vanavond. Ik heb zojuist vernomen dat het vanavond helaas niet gaat lukken om een livestream te verzorgen. Excuses voor de eerdere onjuiste berichtgeving.

Laatst bewerkt:
Kijken we de hele show gewoon wat later terug! Komen vast genoeg filmpjes online! Benieuwd naar de nieuwe producten en de reacties van de bezoekers!

Op de stream leek het alsof de Sonnet 9 single shots beduidend minder grote effecten hadden dan de Eccentric shots.. Iemand ter plaatste die dit kan bevestigen/ontkrachten?

Ik moet bekennen dat wat er op de live stream zichtbaar was niet allemaal heel overtuigend was. In het echt natuurlijk anders maar her geeft een indruk.

Mega willows vond ik het beste, inderdaad mega grote en brede uitwerkingen. The branco was ook mooi.
Golden sky twister flinke klappen. Hellfire thunder ook origineel. Noiz z-shape heel goed uitgewerkt. Deze items kun je zo blind noteren voor de lijst. De mega willows staat iig op de wishlist.

Verder veel dezelfde effecten. Color storm had ik veel van verwacht maar nee dat is hem niet. Zoals iemand al schreef in de comments op facebook, de hype is wat gaan liggen.

Back
Bovenaan