Evolution demo voor liefhebbers/members.

Net de uitnodiging uit de brievenbus gehaald. Evolution Fireworks nogmaals bedankt voor het mogelijk maken. Heb er nu al zin in..tot maandag allemaal

Toevallig nog iemand uit omgeving Zwolle die die kant op gaat en een plekje over heeft in de auto?

Ik kan er wel komen met een combinatie van OV en fiets maar meerijden is wel chiller. Uiteraard is een bijdrage aan de brandstofkosten geen probleem.

Toevallig nog iemand uit omgeving Zwolle die die kant op gaat en een plekje over heeft in de auto?

Ik kan er wel komen met een combinatie van OV en fiets maar meerijden is wel chiller. Uiteraard is een bijdrage aan de brandstofkosten geen probleem.

Houd er rekening mee dat het alleen toegankelijk is met aanmelding!

gr
Evolution Fireworks

Houd er rekening mee dat het alleen toegankelijk is met aanmelding!

gr
Evolution Fireworks

Jahoor, ik ben aangemeld :yes: Bandje ligt al klaar.
Fiets mee in de trein en vanaf station Elst fietsen is nu de planning. En dan zorgen dat ik de laatste trein terug haal. Kan allemaal precies.

Maar als ik met iemand mee zou kunnen rijden is wel handiger :)

Ik heb er ook zin in.
Ga nu al een paar jaar naar Den Bosch om een deel van de collectie te halen. Erg leuk dat Evo nu naar mij komt voor de demo, thuiswedstrijd voor mij!

Bouwers en Evo succes met de voorbereidingen, hopelijk houden jullie het een beetje droog!

Back
Bovenaan