Event Zero Tolerance LTD 152's

Ik was er zeer tevreden over!

Twee tegelijk geschoten en dan is het begin niet meer saai kan ik je zeggen :)
De waaier viel ook wel goed in de straat, die had een echte Wauw factor!
En zoals alle Rubro cakes, een dikke vette burst!

Het was wel even een puzzel om de twee cakes te combineren zodat a-a, b-b etc netjes achter elkaar stonden :)
Oh ja en ik had twee keer E in een doos, wat niet erg was, vond ik toch één van de mooiere.

Meer dan dikke box dit hoor. Voor mij de topper van dit jaar!
Echt mooie grote effecten die eerst rustig schieten waardoor het effect helemaal goed tot zijn recht komt. Daarna de tails...en daarna de effecten weer aan het begin, maar dan met een sneller tempo. Echt heerlijk. Er werden veel oh's en ah's geroepen :D

Top box!!!
Heb je toevallig een schietlijst van je show? die ziet er namelijk ook erg goed uit.

Ik ben helemaal weg van dit product.
Net zoals DsNL al aangaf dikke boeketten met een vette waaier tussenin.
Hij word nog mooier met zijn kleine broertje de horizon z-3 eraan geplakt.

Hij is te zien van 10:14 tot 11:13.

Deze box was gisteren bij de demo van Rubro weer imposant. Wat een klappen kwamen daar van af. Applaus van de kijkers.

als je maar niet serieus denkt dat je hem zo in de straat krijgt...
overduidelijk was dat 1 effect, de blauwe peony met palm pistil behoorlijk gekieteld was. zware klappen en veel te brede boeketten. tuurlijk vindt (het onwetende) publiek dit imposant. maar het is gewoon pure misleiding...

als je maar niet serieus denkt dat je hem zo in de straat krijgt...
overduidelijk was dat 1 effect, de blauwe peony met palm pistil behoorlijk gekieteld was. zware klappen en veel te brede boeketten. tuurlijk vindt (het onwetende) publiek dit imposant. maar het is gewoon pure misleiding...

Volgens mij heb je je punt al in verschillende topics gemaakt. Overal dezelfde uitleg is voor mij geen toegevoegde waarde. Ook het wetende publiek vond dit imposant. En er werd gewoon geapplaudisseerd. Mooi toch.
We zullen meemaken hoe het definitief wordt, maar een slechte bak is het geenszins kijkend naar deze demo en het afgelopen jaar.

Klopt, ook in de straat was dit een enorm mooie box en was ie lekker fel en hard.
Ik kan niet wachten om hem weer in de straat te hebben staan.

Volgens mij heb je je punt al in verschillende topics gemaakt. Overal dezelfde uitleg is voor mij geen toegevoegde waarde. Ook het wetende publiek vond dit imposant. En er werd gewoon geapplaudisseerd. Mooi toch.
We zullen meemaken hoe het definitief wordt, maar een slechte bak is het geenszins kijkend naar deze demo en het afgelopen jaar.

Het blauwe effect waren gepimpte klappers. Zelfs met lanceren klonk het een stuk zwaarder. Ik maak geen punt. Ik ben gewoon objectief. Tuurlijk werd er geklapt... omdat het zwaarder vuurwerk was dan mensen ooit zelf hebben afgestoken. Ik zeg ook niet dat ie slecht is, dit was gewoon een onrealistisch sample, niet meer en niet minder.

En ja ik heb ook gereageerd in het 144 schots blokje topic (als je dat met 'overal' bedoeld). Omdat dat al helemaal nergens op sloeg. Iedereen koestert nu hoop terwijl je een blok met 4.5 keer zoveel power zag dan straks in de straat. Droom gerust verder knul ;). Maar ik heb geen zin om straks diegene te zijn die de mensen te woord mag gaan staan omdat ze totaal wat anders krijgen dan ze verwacht, en op de demo gezien, hebben!

Laatst bewerkt:
In dit topic staat ook gewoon de straatfilms, dus het verschil zie je wel hoor. Ik heb deze box vorig jaar gehad en zelf erop gestemd als beste product. Prachtig vind ik hem gewoon!

In dit topic staat ook gewoon de straatfilms, dus het verschil zie je wel hoor. Ik heb deze box vorig jaar gehad en zelf erop gestemd als beste product. Prachtig vind ik hem gewoon!

Ik blijf er ook bij dat deze op de demo avond een sample was. Opnieuw geimporteerd toch. Volgens mij waren die met blauwe effect zelfs 2 inch zoals als ik dat kon horen. Maar het is wel een prachtige box, sample of niet. Rubro brengt wel leuk spul op de markt.
Er was ook nog een andere cake met salutes die echt niet zo op de markt komt.

Het blauwe effect waren gepimpte klappers. Zelfs met lanceren klonk het een stuk zwaarder. Ik maak geen punt. Ik ben gewoon objectief. Tuurlijk werd er geklapt... omdat het zwaarder vuurwerk was dan mensen ooit zelf hebben afgestoken. Ik zeg ook niet dat ie slecht is, dit was gewoon een onrealistisch sample, niet meer en niet minder.

En ja ik heb ook gereageerd in het 144 schots blokje topic (als je dat met 'overal' bedoeld). Omdat dat al helemaal nergens op sloeg. Iedereen koestert nu hoop terwijl je een blok met 4.5 keer zoveel power zag dan straks in de straat. Droom gerust verder knul ;). Maar ik heb geen zin om straks diegene te zijn die de mensen te woord mag gaan staan omdat ze totaal wat anders krijgen dan ze verwacht, en op de demo gezien, hebben!

Beste ghoost,

Ik ken je verder niet, maar met alle respect, het lijkt me niet teveel gevraagd als je normaal tegen iemand praat. Ik ben niet zo gediend van je bijdehante "geknul".

Ik droom niet en weet echt wel wat er te koop is en e.e.a in elkaar steekt. Maak je maar geen zorgen. Gewoon eventuele volgende demo's afwachten en je mening baseren op straat films. Ook dan is het wat mij betreft een mooie box.

@ghoost: ik neem aan dat je als winkelier (want dat ben je blijkbaar) al wel met je kritiek bij Rubro geweest bent ? Wat zeggen ze er zelf van ? Of neem je aan dat er iets niet klopt en verkondig je dit als waarheid in een aantal topics hier ?

@ghoost: ik neem aan dat je als winkelier (want dat ben je blijkbaar) al wel met je kritiek bij Rubro geweest bent ? Wat zeggen ze er zelf van ? Of neem je aan dat er iets niet klopt en verkondig je dit als waarheid in een aantal topics hier ?

Ow die discussie ga ik graag met je aan. Ja we hebben ze geconfronteerd met de kwaliteit van de samples. En NEE ze kunnen deze kwaliteit NIET garanderen werd ons medegedeeld! Maarja, de finalebatterij wordt sowieso spektakel was het tegenargument. Ja duh, 36 schoten at once. (*edit: dit ging over het 144 schots blokje)
Rubro is prima hoor, maar dit is naaierij. En ik uit kritiek wat gewoon terecht is omdat dit gewoon niet kan wat we hebben gezien. Niet de eerste keer ook dat rubro samples gebruikt

Laatst bewerkt:
Respect dat je de confrontatie aan bent gegaan ! Misschien overwegen om deze artikelen niet te gaan verkopen of wil je de productie afwachten ?

Ik geef misschien een verkeerde indruk, het risico dat iets verkeerd wordt geïnterpreteerd is groot. Ik neem gewoon geen blad voor de mond. Ik ben razend enthousiast over rubro, en met deze box is ook niks mis, alleen de sample op de demo was geen realistische afspiegeling van hoe dit blok in de straat presteerd. Dan heb ik het over de blauwe boeketten. Als je een proefrit maakt in een auto, waarvan je in de veronderstelling bent dat ie 90 pk heeft. Deze auto zit in 3 tellen op de 100 en blijkt 290 pk te hebben, wat jij niet weet. Iedereen die de proefrit heeft gemaakt is dus enthousiast! Je koopt deze auto en hij zit op 13 seconden op de 100. Voel je je dan genaaid? Dat is precies wat hier gebeurd... ik leg de schuld ook zeker niet bij rubro! De Chinezen willen ook verkopen, toch? Maar ik verkoop vanuit mijn hart, en daar ben ik echt rete goed in, met passie voor het product. Ik wil boxen graag verkopen, maar ik wil mensen wel oprecht kunnen adviseren. Eerlijkheid duurt gewoon het langst

Eigenlijk heel erg triest dat veel merken zulke opgepoetste samples gebruiken in productvideo's en demo's. Niet alleen Rubro doet dit maar ook bijvoorbeeld Cafferata, Vuurwerktotaal, Royal, Vulcan, en vast nog wel meer. Zelf weet ik dit soort sample filmpjes wel te nuanceren en voor te stellen hoe hij wel in de straat zou kunnen komen. Maar 95% van de vuurwerkkoper gaat gewoon erg teleurgesteld zijn.

Back
Bovenaan