Event Zero Tolerance LTD 152's

FireDragon

VWC lid
Artikelnummer: 928
Artikelnaam: Event Zero Tolerance LTD 152's
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 3000 gram
Aantal Cakes: 7
Aantal Schoten: 152 schoten
Effectomschrijving: Oorverdovende cakebox in gelimiteerde oplage verkrijgbaar! Deze topbox bestaat uit 7 cakes tot 500 gram en draagt met recht de naam: INDRUKWEKKEND!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoninhoud: 1/7
Richtprijs: €199,00
Voorverkoopprijs: €149,00

O.a. te koop bij: Rubro.nl

928_event_zero_tolerance_cakebox_rubro_vuurwerk.jp  g

Demofilm 2015:

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er goed uit deze! Ben wel blij dat er ook aantal wat grotere boxen bijkomen zoals de eerste Garden of Eden.

Film aan de startpost toegevoegd:

Ik moet zeggen dat ik dit toch wel een van de toppers van de avond vond!

Super gave box!

Grote boeketten, harde burst. Leuk met die tails er tussen door!

Dit is een kanshebber voor op mijn lijstje!

Prachtige box zeg voor mij een kanshebber eind van het jaar en met 2 naast elkaar een waar spektakel zeg!!

erg mooi blauwe peony s met plams .
maar wat jammer dat die tips er zo moeilijk uit komen .
verder vind ik deze bak maar weinig afwisselend .
oke er zit variatie in maar je word wel getrakteerd met twee keer het zelfde .
dat vind ik voor dat geld best zonde .

Ik vond het op de demo echt een topper! Vooral de waaier singlehots waren van constante kwaliteit en kwamen allemaal lekker hoog!

Ik vond het op de demo echt een topper! Vooral de waaier singlehots waren van constante kwaliteit en kwamen allemaal lekker hoog!

Deze zit dus in de collectie dit jaar :D Besteld voor een prima prijs, hij is gelukkig niet in een paar seconden leeg dus je hebt wel waar voor je geld!

Ik kreeg deze dit jaar in plaats van de Immortal Gold die uitverkocht was. Ik vond het een erg goede box. De kleuren rood, groen en blauw waren erg helder en vooral de tail cake in het midden heeft mij verbaasd. Strakke en krachtige tails met mooie kleuren die behoorlijk hoog kwamen. Leuke opbouw ook. Aanrader dit dus!

Helaas niet gefilmd, maar voor mij het beste product van 2015. Hele dikke grote boeketten, dikke tail waaier middenin, regelrechte topper!

Deze ook gekocht. Ik vond hem zelf een beetje tegenvallen (schiet de hele tijd per 1 in het begin), maar dat komt misschien omdat ik ook vele andere boxen had die erg goed waren(cruel traction, gangster box en detonation box). Deze zou ik, als je naar de prijs kijkt (150 in de aanbieding, 200 normaal) niet weer kopen.

Deze ook gekocht. Ik vond hem zelf een beetje tegenvallen (schiet de hele tijd per 1 in het begin), maar dat komt misschien omdat ik ook vele andere boxen had die erg goed waren(cruel traction, gangster box en detonation box). Deze zou ik, als je naar de prijs kijkt (150 in de aanbieding, 200 normaal) niet weer kopen.

Mooie box hoor! Hij schiet misschien wat langzaam maar de effecten en boeketten zien er goed en groot uit! Met de burst zal het ook wel goed hebben gezeten.

Ik ben helemaal weg van dit product.
Net zoals DsNL al aangaf dikke boeketten met een vette waaier tussenin.
Hij word nog mooier met zijn kleine broertje de horizon z-3 eraan geplakt.

Hij is te zien van 10:14 tot 11:13.

Back
Bovenaan