Event Zero Tolerance LTD 152's

Afgestoken, en de effecten zijn mooi, maar voor dit geld is er beter te krijgen. De vertraging tussen de cakes is super lang. Laatste cake moest los aan omdat het lont weigerde. De Fanshape was ook slecht de helft kwam niet goed uit de pot. Ook wat weigeraars in de pot. Als ik het filmpje kan downsizen zal ik die nog even posten.

Afgestoken, en de effecten zijn mooi, maar voor dit geld is er beter te krijgen. De vertraging tussen de cakes is super lang. Laatste cake moest los aan omdat het lont weigerde. De Fanshape was ook slecht de helft kwam niet goed uit de pot. Ook wat weigeraars in de pot. Als ik het filmpje kan downsizen zal ik die nog even posten.

Dan had je een maandagmorgen exemplaar. Vorig jaar in de collectie gehad en van genoten. Mooie brede effecten, harde burst en duurt lekker lang. In de freakactie nog eentje op de kop getikt voor 75,00 voor komende jaarwisseling.

edit: de vertraging kan je voorkomen en ligt aan de wijze van doorlonten..

Ik had deze aangeschaft met een stookmaat en was echt geweldig! Hele brede effecten en de waaier was prachtig

Ik had deze ook en toch ook erg van genoten hoor. Mooie opbouw van tempo al had hij in het begin wel wat sneller gemogen.

Ja doorlonten had beter gedaan kunnen worden, al had ik de lonten erg kort op elkaar zodat er wel een paar seconden af ging. Uiteindelijk uiteraard van genoten maar had er meer van verwacht. De Flowerbox van vuurwerk discount van 69,99 maakte een mooiere indruk, betere burst en lekkerder tempo, ook hele grote effecten.

Per 2 geschoten in een showtje. Helaas had 1 van de 2 vonkoverslag daardoor ging die iets sneller dan gepland. Verder echt een pracht box met mooie effecten waaronder de waaier. Zou hem zeker weer kopen.

Deze box ga ik ook weer op de lijst zetten voor komende jaarwisseling. Nu al een aantal jaar niet meer gehad, maar mis hem stiekem wel :D haha
Dikke tails afgewisseld met grote brede effecten. Heerlijk hoor! Hier heb je sowieso geen miskoop aan volgens mij.

Budget was al weg maar kon hem vorig jaar in Leeuwarden voor die 75,00 euries niet laten liggen. Ligt nu lekker te drogen..:D

volgende keer maar laten drogen, afgelopen jaar dramabak. Eerste potten gingen nog wel maar de v/shape was hopeloos slecht, effecten die niet meer dan 3 meter de lucht in kwamen. Dan nog een weigeraar tot slot. Jammer van het geld.

Afgelopen jaar 2 stuks kunnen scoren voor €140.- totaal. Wat een prachtbak was dit altijd. Vooral die blauwe peonys waren altijd enorm!

Echt wel gaaf ding hoor! Zit ook gewoon de killer instinct in die uitloop is en her en der voor 20 euro lost te krijgen is. Topbak!

Tikkeltje eentonig, maar qua uitvoering wel een mooie bak! Op film lijkt het alsof je als een van de weinigen geen last hebt gehad van de wind. Of is dit van een jaarwisseling eerder?

Deze was van een jaarwisseling eerder inderdaad. Heb nog tig (100) films staan van dat jaar, door het verbod wat minder energie en zin gehad om ze te verwerken.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan