Event Stars From Universe Total 232'S

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 943
Artikelnaam: Event Stars From Universe Total 232'S
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht:3.5kg
Aantal Schoten: 232sh
Effectomschrijving: XXL COMPOUND BOX! Met in totaal 232 schoten ben jij de baas van de straat. Deze compound box bestaat uit twee delen.
Tube diameter: 25/30mm
Kartoninhoud: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €399
Voorverkoopprijs: €299
O.a. te koop bij: Rubro.nl

943-EVENT-STARS-FROM-UNIVERSE V2.png

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Interessant geprijsd als je kijkt naar tube diameters en aantal schoten. In de gaten houden!

Ben wel benieuwd naar video van deze. 232 shots 25 en 30mm gecombineerd mixed shapes, kan heel interessant zijn. Door budget gedwongen een keuze te maken tussen deze en Beast of Burden

Denk dat de Event Super G-5000 als basis is genomen voor deze bak. Kruitinhoud, aantal schoten en schietrichtingen zijn hetzelfde.

Interessante idd, al kunnen sommige vertragingen en de slappe finale me niet helemaal bekoren.. twijfelgevalletje.

Toch wel een leuke box, afwisseling is prima.Het groen opt begin is ook een x wat anders dan standaard rood

Zojuist opgehaald. Betreft geen lange doos, zoals de tentoongestelde dummie en vergeleken met de ice tiger.

Buiten op de doos staat het e.e.a. in chinees geschreven. Ik denk het totale gewicht en ook het gewicht van de totale kruitinhoud: 3120 gram. Dit komt echter niet overeen met de info van Rubro over de losse cakes op de briefjes in de box (8x inhoud bij elkaar opgeteld: ongeveer 3450 gram).

Zie foto's.

I.v.m. de voorspelde wind deze box uitgekozen (kaliber en effecten die hopelijk beter standhouden..). Ik ben alleen bang dat de box niet (geheel) overeen gaat komen. Opbouw van de cakes en schietrichtingen lijken niet te matchen met het filmpje uit China.

We zullen zien, ik ben benieuwd.

Fijne jaarwisseling!

IMG20231229150715.jpg IMG20231229150649.jpgIMG20231229150654.jpgIMG20231229153020.jpg

Wat zeggen de stickers op de compounds zelf dan? Ga vanavond mijn bestelde ophalen bij vuurwerkperdoos (valk) kijken of die hetzelfde is.

Back
Bovenaan