Event Spirit of Beijing 116s 20 gram

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: RVW 912
Artikelnaam: Event Spirit of Beijing
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 1800 gram
Aantal Schoten: 116
Effectomschrijving: Exclusief verkrijgbaar. 116 shots cake box grof geweld op ongekende hoogte. Maximum kaliber en maar liefst 1800 gr kruit. Voor de laagste prijs van Nederland.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 139,00

O.a. te koop bij: Rubro.nl

13317760.ba178361.560.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
HD video

HD video

De adviesprijs is 139 euro maar dealers mogen deze zelf aanpassen..

hier mijn video in full hd

Laatst bewerkt:
Toch even een klasse minder als je dit vergelijkt met de Immortal Gold en 6 Elements. In alle opzichten, boeketgrootte, burst, net iets minder spectaculair. Hij gaat wel erg lang door en er zitten mooie effecten in, vooral het blauw met goud.. daar kickte ik op hoor, wat een pracht effect.

Even op HD klikken voor beter beeld. Door de vele rookontwikkeling is het allemaal een beetje minder van kwaliteit.
http://www.youtube.com/watch?v=FZXyICUZeL4

deze cake doet het toch wat minder in mijn optiek .
want hij schiet veel te hoog .
alleen die laatste paar minuten waren wel goed .
dus dit wordt hem van mij part niet

Qua geweld,effect grote en burst is dit zeker de minste uit de serie.
Maar de kleuren vind ik wel bijzonder mooi.

Laatst bewerkt:
Dit is echt een twijfelgeval als je het mij vraagt, ik ga zelf nooit naar demo,s in het land. Maar ik probeer wel een inzicht te krijgen via het film materiaal! En ik moet zeggen dat ik nou echt niet weet of ik deze cake moet aanschaffen. Zo te zien op het filmpje zijn het mooie heldere kleuren, en die crackling is ook wel geinig..... dus het is lastige keuze voor mij!

Dit is echt een twijfelgeval als je het mij vraagt, ik ga zelf nooit naar demo,s in het land. Maar ik probeer wel een inzicht te krijgen via het film materiaal! En ik moet zeggen dat ik nou echt niet weet of ik deze cake moet aanschaffen. Zo te zien op het filmpje zijn het mooie heldere kleuren, en die crackling is ook wel geinig..... dus het is lastige keuze voor mij!

Ik ga proberen je te helpen: als je graag zo'n grote box wil maar een klein(er) budget hebt dan is dit een prima bak. Heb je een wat ruimer budget en/of wil je meer geweld geef dan een paar tientjes meer uit voor de 4 Seasons of de Immortal Gold.

Vind de kleuren wel erg goed, vooral dat goud en blauw vind ik erg mooi en blijven ook langer hangen dan bij de andere dozen volgends mij.

Dit is het eerste flower bed die ik echt leuk vind
Zach alleen het eerste filmpje daarin was die heel mooi
Maar zelf zal ik nooit zoveel uitgeven aan 1 ding, maar ik denk dat deze dingen goed zijn voor mensen die niet veel weten van vuurwerk en dan word de een show verkocht als het waren of nog even op het laatste moment snel iets kopen

Ik moet zeggen dat deze cake mij toch wel verrast. Ik vind hem namelijk zo slecht niet.
Jazeker, immortal gold en 4 seasons zijn van een andere orde. Maar de kleuren die ik in deze cake zie vind ik echt prachtig.
Zelf ben ik echter wel gezwicht naar immortal gold. Maar dat heeft ook te maken met het verruimen van mijn budget. Anders had ik waarschijnlijk voor deze gekozen, omdat ik wel zo'n bak in de straat wil hebben.
greetzzz

Als ik het zo zie, dan is het eigenlijk niet eens een heel slecht blok! Het is dat mijn budget nu helemaal op is.... Maar misschien komt deze op mijn " ik haal het de 28e wel even" lijst. Nu is het alleen de vraag of de volle prijs het waard is... Wie weet!

Net iets kleiner als zijn broertje Inmortal Gold en +- net zo groot als de 4 seasons!

Foto niet gebruiken zonder mijn toestemming!

2012-12-14 09.49.20.jpg

de effecten kom op filmpjes tot nu toe wat klein over kan ook zijn dat het van ver gefilmt is. Is de grote van het effect in echt ook wat klein of is het gewoon bedrog ?

Back
Bovenaan