Event Signal-Z35

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: RVW 908
Artikelnaam: Event Signal-Z35
Bruto Gewicht: 2150 gram
Netto Kruitgewicht: 40 gram per pijl
Aantal Vuurpijlen: 10
Effectomschrijving: 10 professionele pijlen tot het randje van toegestaan. Nog nooit vertoonde effecten door nieuwe kruitsamenstellingen!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoninhoud: 8/10
Richtprijs: 59,50

O.a. te koop bij: Rubro.nl

rvw_908_-_event_signal_z-35.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Na een jaar of 2 maar weer eens wat pijlen besteld omdat ik altijd wat teleurgesteld was achteraf over de uitwerking, maar deze pijlen waren erg mooi. Boeketten bleven mooi hangen en waren aardig groot. Vond deze beter als de turbo clash die ik ook had. Deze zijn uiteraart wat duurder maar als je voor kwaliteit kiest kan je deze zeker nemen.

Heb hier twee pijlen van mogen aanschouwen en die effecten waren wel echt groot! Maar of ik er 60 euro voor over zou hebben.. Denk het persoonlijk niet. Koop ik liever 3 pakken lightyear.

Buitengewoon mooi pijlenpakket met effecten die je zelden ziet (in pijlen). Met het windstille weer van gisteravond komen ze geweldig goed tot hun recht. Ik ben positief verrast!:D

dit zijn naar het andere pijlenpakket net zulke toppers!
Zeker als je kijkt naar de prijs kwaliteit verhouding...dan zijn deze zelfs beter!

Buitengewoon mooi pijlenpakket met effecten die je zelden ziet (in pijlen). Met het windstille weer van gisteravond komen ze geweldig goed tot hun recht. Ik ben positief verrast!:D

Hier noem je ook wat, prachtige pijlen inderdaad maar helaas waait het vrijwel altijd op oudjaarsavond. Vind het filmpje in post 2 dan ook beduidend minder. Weet niet of ik ze zou kopen. Ik vind ze op de films van gister wel echt fantastisch!

Ze zijn mooi, met aparte effecten, en als je ze af zet tegen bijvoorbeeld Light Year of Turbo Clash dan is 't net effe wat indrukwekkender. Maar afgelopen oud & nieuw heb ik ze naast Zink pijlen geschoten, en daar kunnen ze gewoon niet tegen op boksen. Zink blijft de absolute koning van de NL pijlen.

Ik heb ze net alle 10 afgestoken. Heel erg goede pijlen. Groot boeket en harde burstknal. 60 euro vind ik wel te veel geld. 20 euro die ik er voor heb betaald is meer dan prima

Ik heb ze net alle 10 afgestoken. Heel erg goede pijlen. Groot boeket en harde burstknal. 60 euro vind ik wel te veel geld. 20 euro die ik er voor heb betaald is meer dan prima

Ja voor 20 euro zijn het indd erg leuke pijlen. Heb ze net ook geschoten.

In de outlet vorig jaar nog pakje kunnen scoren. Vond het prima pijlen. Vooral dat effect wat langer blijft branden maakte deze pijlen leuk.

Op zich prima pijlen. Gingen alleen wel veel te hoog. Effect leek daardoor aardig klein. Effect bleef wel erg lang hangen, dat was wel vet.

Back
Bovenaan