Event Scorpion Box

Deze ook aangeschaft, filmpje ziet er aardig uit en 20mm kan leuk zijn als het goede kwaliteit is.
Zie bijvoorbeeld die jungle box, 30mm maar is wat daar uitkomt is niet eens 20mm waard.
Gaan het zien.

Het zal een verassing worden, heb niet zulke hoge verwachtingen. Tubes lijken zelfs nog kleiner als 20mm maar heb ze niet gemeten. Leuke compact bakje.

IMG_9087.jpg
IMG_9086.jpg

Ben ook heel benieuwd. Mocht het tegenvallen heb ik er gelukkig maar eentje en er niet al teveel voor betaald.

Ziet er op film wel leuk uit ja, maar 75€ nee bedankt daar heb je vele betere producten voor.

Mocht deze ooit een leuke actieprijs hebben tussen de 40/50€ overweeg ik hem wel, nu gewoon niet.

Valt voor het kaliber echt niet tegen zo op film. Best een leuk blokkie en voor de gemiddelde consument echt prima!

Viel mij zeker niet tegen voor het formaat!

Leuk gemixed blokje, dat voor de juiste freakprijs volgend jaar zo weer meegepakt kan worden :kerst:

Het was een leuke blokje maar meer dan 50 euro niet waard. De mumticolor peony was ook ineens verdwenen in het begin en ander type crackling

Heeft iemand deze in de straat gezien?
edit: sorry, moet nog even wennen aan de nieuwe lay-out van het forum. Nu heb ik alle berichten :-)

Back
Bovenaan