Event Neon Wave 42's

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 891
Artikelnaam: EVENT NEON WAVE 42'S
Bruto Gewicht: 2000 gram
Netto kruitgewicht: 353 gram
Aantal schoten: 42 schots schoten
Effectomschrijving: 500 gram! Crackling tails, zo fel en hard heb jij ze nog niet eerder gehoord! Straattopper!
Max. tube diameter: 20 mm
Kartoneenheid: 6/1
Adviesprijs: € 39,95
O.a. te koop bij: Rubro.nl

891_Event_Neon_Wave_42S_Rubro_Vuurwerk-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Rubro vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Helaas word deze vanavond niet geschoten maar ik hoop dat dit een betaalbare variant is van de Color Carnival van Evo.

Wel leuk trouwens in de omschrijving 500 gram! en het kruit gewicht 353 gram :rolleyes:

Is dit niet de cake die we als eerste zagen, tijdens de gratis cakes waarop de filmers konden scherpstellen? Die was erg gaaf.

Is het kruitgewicht nu 353 of 500 gram?
Met 42 schoten nogal een verschil. Zeker als je dit afzet tegen de sunbeams die veel minder schoten uit de 500 gram halen.

Deze ga ik ook mee bestellen denk ik. Ziet er goed uit op film, en de prijs is vriendelijk genoeg.

Ik heb hem ook besteld en ben benieuwd hoe het gaat uitpakken....... We zullen de filmpjes allemaal kunnen vergelijken na O&N.

Deze gisteravond bij Kuiper gezien. Ik hoop dat deze nat was, anders gaf ik er nog geen 10 euro voor. Kun je beter een goedkope cake van Weco halen.

Ik heb hem ook gezien vanavond, bij Aalsmeer.
Het was niet de topper die het op film leek te zijn. Echt super slecht vind ik hem ook niet, maar het viel wel tegen. De schoten laten bijna geen lichtspoor achter, maar zijn gewoon gekleurde ballen. Jammer.

Back
Bovenaan