Event Neon Box 146'S

Best een mooie box idd. Alleen vind ik 149 euro iets teveel geld. Ook omdat er maar weinig neon te zien is en de waaier anders is als op de demo.

Effecten zien er wel mooi groot uit. Enkel de mines en het tempo vallen tegen lijkt me. Voor een mooi prijsje wel een aardige box, niet voor 149,-.

Heel simpel in mijn optiek, cakebox is kwa boeketten dik in orde. Het neon gedeelte is met gemak kansloos te noemen, naar mijn mening maakte dat deze box uniek, jammer dat het zo niet is uitgepakt.

Vind de box op film wel mooi over komen. Geen rammer, maar gewoon een mooie sierlijk box. Zou hem zelf niet aanschaffen, vind ik het net niet mooi genoeg voor. Naam van deze box mag wel aangepast worden, zit weinig neon in helaas.

Nadat ik hier de reacties las dacht ik echt dat ik een kat in de zak gekocht had. Ik kwam deze tegen tijdens een sale in mei en heb hem toen in een impuls direct gekocht (had enkel de film van de demo gezien).
Kwam dit filmpje net tegen, en als ik het begin combineer met een paar losse cakes valt hier echt wel iets van te maken. Met de finale is weinig mis

Nadat ik hier de reacties las dacht ik echt dat ik een kat in de zak gekocht had. Ik kwam deze tegen tijdens een sale in mei en heb hem toen in een impuls direct gekocht (had enkel de film van de demo gezien).
Kwam dit filmpje net tegen, en als ik het begin combineer met een paar losse cakes valt hier echt wel iets van te maken. Met de finale is weinig mis

Klopt, er valt hier zeker iets mee te maken in combinatie met andere cakes, maar op zichzelf een langzame cake, uitwerkingen zijn wel prima.
Dit was hem bij mij vorig jaar

Back
Bovenaan