Event KXB-30 Fan

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 890
Artikelnaam: EVENT KXB-30 FAN
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 30 shots
Effectomschrijving: 30 shots "one of a kind" fanshape box. Giga effect regens met 66% meer kruit gaan je absoluut verbazen.
Kartoninhoud: 4/1
Richtprijs: 49,95

O.a. te koop bij: Rubro.nl
890_event_kxb_30_fan_rubro_vuurwerk_copy.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vindt hem super! Fraaie waaier,lekker rustig tempo. Even de prijs afwachten. Komt zeker,als de prijs te doen is.

Deze oogt was saai zo op het eerste oog. In ieder geval niet bijzonder genoeg om het 49,95 waard te zijn voor mij.

Was een mooie bak, erg sierlijk.
Persoonlijk zou ik hem laten staan, iets te duur en geen geweld.

66% meer kruit....dus gewoon 25 gram per tube. Klinkt goed!

Zijn de regels weer anders geworden dan? 30 x 25 = 750 en max is 500 toch? Overigens vind ik 66% meer kruit ook vreemd, ten opzichte waarvan dan 66% meer?

De cake zelf vind ik voor een waaier te sloom, wel redelijke effecten, maar niet speciaal.

Helemaal gelijk rocketfreak! Niet goed gelezen! ��Maar je zou zeggen het maximale toch? Ik dacht 66% meer t.o.v. 15g.
Maar zie nu op het beginshot van het filmpje hierboven Nec:450g als ik het goed zie.

Zijn de regels weer anders geworden dan? 30 x 25 = 750 en max is 500 toch? Overigens vind ik 66% meer kruit ook vreemd, ten opzichte waarvan dan 66% meer?

De cake zelf vind ik voor een waaier te sloom, wel redelijke effecten, maar niet speciaal.

Mee eens. Trage Z-shape vind ik persoonlijk niet prettig om naar te kijken. Liefst zie ik de burst van het laatste effect in de rij voordat de eerste helemaal weg zodat de lucht een beetje gevuld blijft.

Opzich vind ik het een prima waaier! Misschien wel traag ja, maar dan is het goed dat er twee tussentijdse finales inzitten!

Back
Bovenaan