Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit jaar voor het eerst deze cakebox genomen en oh man wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb. Werkelijk waar een geweldige box. Grote effecten, dikke burst, goed tempo, het heeft het allemaal! Wat mij betreft neem ik deze dit jaar weer!![]()
En oh, hierbij mijn straatfilm:
Dat is zeker opvallend. Ik vind het wel mooi moet ik eerlijk zeggen, dat rapid fire i.p.v salvo's ...
Als ik hem ergens kan scoren in een Freakactie gaat ik hem echt een keer meenemen. (dat zeg ik al 4 jaar volgens mij) Keuzes, keuzes, keuzes ...
Gewoon voor de volle pond kopen (rond de 150) dat is hij gewoon waard. Trouwens, vorig jaar was hij in de actie bij Vuurwerkmagazijn7kamp het gehele jaar, kreeg je ook nog eens een 100K erbij.
een 100k met plop geluidjes ? 150 is te duur , 100 euro is de max . Als je veel koopt zoals mij is 50 eru toch weer een halve cakebox
Als je echt veel Koopt.. Dan maakt die 50 euro toch ook niet uit..?Als je veel koopt zoals mij is 50 eru toch weer een halve cakebox
Als je echt veel Koopt.. Dan maakt die 50 euro toch ook niet uit..?
Anyway.. Deze Box blijft geweldig.. Gewoon pure schoonheid.
Ik had ook andere boxen.. maar deze sprong er voor mij bovenuit.
Ik had hem voor 100 euro.. maar als ik hem niet goedkoper als 139 zou kunnen krijgen dan zou ik het er zeker voor over hebben..
Liever 4 goede boxen als 6 net niet boxen..
Dat is zeker opvallend. Ik vind het wel mooi moet ik eerlijk zeggen, dat rapid fire i.p.v salvo's ...
Als ik hem ergens kan scoren in een Freakactie gaat ik hem echt een keer meenemen. (dat zeg ik al 4 jaar volgens mij) Keuzes, keuzes, keuzes ...
De mijne is terug in de "stal".. mede ook door de mist..miste ik anders het mooie effect.. doodzonde idd maar hoe mooi ie ook is.. ik wil er wel van kunnen genieten.. liefste bijna windstil en kraakheldere hemel.. met wat minder weer kan ik heus wel leven maar als het stormt ,..of mist zoals nu.. dan gaan ze mee naar de volgende ronde en zijn de bodem voor een collectie voor 2017-2018