Event Immortal Gold 100s

Ik had de 2015 versie. Deze box voor het eerst in de collectie, maar wat een genot. Heerlijke grote boeketten en een lekkere burstknal. Mocht ik deze volgend jaar weer voor een prikkie op de kop kunnen tikken, komt deze zeker weer in de collectie. Maar de verkoopprijs van €140,- vind ik wel wat te veel.

Hierbij mijn straatfilm. Moet bekennen dat ik er niet op heb gelet of het 2015 of 2016 versie was.
Even terug gebladerd in m'n foto's… 2016 versie it is:

was voor mij dit jaar de laatste keer , na 1 cake stopte het , 2 en 3 los afgestokenen cake vier ging in 1 keer af , dus geen succes

De mijne is terug in de "stal".. mede ook door de mist..miste ik anders het mooie effect.. doodzonde idd maar hoe mooi ie ook is.. ik wil er wel van kunnen genieten.. liefste bijna windstil en kraakheldere hemel.. met wat minder weer kan ik heus wel leven maar als het stormt ,..of mist zoals nu.. dan gaan ze mee naar de volgende ronde en zijn de bodem voor een collectie voor 2017-2018

Na lang twijfelen besloten om deze niet nog een keer te nemen. Man, wat ben ik blij dat Valk maar 1 i.p.v. 2 buurtassortimenten kon leveren en ik deze als vervanger mocht kiezen. Er is veel moois op de markt, maar dit blijft mijn favoriet.

Dit jaar een stuk of 6 gezien ! Blijft fantastisch :) Zelf per 1 en een keer per 2 gedaan. Vooral als er 2 van deze bakken staan te knallen is hij wel erg lekker hoor :D

Heb deze een keer een jaar overgeslagen. Maar daar baalde ik flink van. Nu helemaal na alle positieve geluiden en films. Dit jaar er gewoon weer bij.

Werkelijk prachtige cakebox. Wel 2x aan moeten steken, want het doorlontsysteem werkte bij 1 overgang niet. De pauze is er tussenuit gemonteerd. Maar wát een mooie cakebox zeg.

Staat elk jaar als eerst op m'n lijstje.

Blijft gewoon een fantastische bak, vooral nu met dat nieuwe doorlontsysteem..

Dit jaar voor het eerst deze cakebox genomen en oh man wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb. Werkelijk waar een geweldige box. Grote effecten, dikke burst, goed tempo, het heeft het allemaal! Wat mij betreft neem ik deze dit jaar weer! :D

En oh, hierbij mijn straatfilm :wink::

Kan het met alle positieve reacties echt alleen maar eens zijn, heb deze voor het eerst gehad nu, na vele jaren met een boel van de topboxen al gehad te hebben, toch vond ik de goudboeketten in deze echt indrukwekkend en staan ze me nog steeds bij. Ook na het meermalen terugkijken van mijn films, blijft deze er boven uitstoken, en dat is inclusief cruel traction, 6 elements, malta fanstyle, italy fanstyle, etc, etc...

ook hier dit jaar voor het eerst zelf gehad en erg tevreden. echt grote boeketten komen hier vanaf en ik kan hem iedereen aanraden.
had deze om 18:00 voor de kids gedaan met nog allerlei fluitblokken erbij maar echt toppie.
als mijn zwager het filmpie eindelijk gefixed heeft zal ik hem hier plaatsen.
had overigens de 915 versie en zag al snel aan de open trossen lont dat hier niets aan hoefde te gebeuren... aansteken en BIEMMMMMMM. heerlijk

Back
Bovenaan