Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Effecten van 2024 batch ogen in de video kleiner dan eerder batches, heb je dit op straat ook zo ervaren?Deze nooit eerder geschoten, dus het moest om iets voor 02:00 uur op nieuwjaarsnacht. Ondanks de wind want ik was er te nieuwsgierig naar. Was oorspronkelijk van plan er twee tegelijkertijd in V-shape te schieten, maar toch eentje bewaard vanwege de wind.
Straatvideo batch 2024:
Effecten van 2024 batch ogen in de video kleiner dan eerder batches, heb je dit op straat ook zo ervaren?
Voorheen leek de spreiding veel groter
Ja, vergeleken met de straatvideo's die ik vooraf gekeken heb viel de IG dit jaar wat tegen. Best wat verschil tussen de bombettes vond ik ook raar, alsof de ene beter gevuld was dan de andere. Geen idee of dat alleen aan de wind of vocht kan liggen.Effecten van 2024 batch ogen in de video kleiner dan eerder batches, heb je dit op straat ook zo ervaren?
Op jouw video is deze toch wel veeeel dikker hoor. Ik schrik wel een beetje van de nieuwe filmpjes. Of het komt door de goede camera skills en windstil. Zou dat zo zijn, dan nog...Effecten van 2024 batch ogen in de video kleiner dan eerder batches, heb je dit op straat ook zo ervaren?
@Waltr als je in de freak hebt besteld, heb je 100% 2023 batch gehad (of nog ouder..) want we hebben deze via freak enkel oude batches verkocht.Bekijk bijlage 1806388
Bekijk bijlage 1806389
Deze vanochtend bij Bruchem meegekregen. Omdoos was eraf omdat ze hem al ontkooid hadden.
Heb de IG al vaker gehad maar ik miste het reservelont. Flap naar beneden en daar wastie. Kan me niet herinneren dat die daar zat
Ik kan ook aan de stickers niet opmaken uit welk jaar deze komt maar deze komt wel van de 'vaste' fabriek van rubro pingxiang zoomka uit hunan dus ik ga dr vanuit geen '24 batch.
Op de fotos boven staat een andere producent.
Was je ergens met een vuurwerkverbod dan?Keek hier echt naar uit, jaartje extra kunnen drogen. Maar na het aansteken kwam de buurman gelijk redelijk agressief ons benaderen, hierdoor geen seconde van de box bewust meegemaakt. Balen…
Snap ik helemaal Teun. Gvd. Nee het wordt er lekker gezelliger op allemaal.Keek hier echt naar uit, jaartje extra kunnen drogen. Maar na het aansteken kwam de buurman gelijk redelijk agressief ons benaderen, hierdoor geen seconde van de box bewust meegemaakt. Balen…
Nope. Was ook gewoon 00:05 uur haha. Stond te dicht bij zijn tuin, zo’n 3 parkeerplaatsen vanaf z’n schutting…Was je ergens met een vuurwerkverbod dan?