Event Immortal Gold 100s

Vond deze toch ook wel heel dik! Wou deze per 3 schieten, maar uiteindelijk 1 bewaard en 2 los geschoten. Brede effecten, goede burst en vooral mooie tijdsduur. Voor 100-120 zou ik hem zeker nog een keer meenemen.

Sluit me aan bij Pinoy, heerlijke box echt van genoten. Spreiding is goed, burst is hard en het goud bleef prima hangen!

Deze na behoorlijk wat jaren weer is gehad en het was weer een dikke bak! Wel was de burst bij sommige schoten een stuk minder, was vooral bij de gouden palmen. Maar na al die jaren toch nog een topper.

Vond deze gewoon weer top presteren, ondanks dat die al heel wat jaren meegaat behoort het altijd nog tot een van de toppers wat mij betreft. En zéker als je hem dan per 5 schiet! :handsup:

Deze nooit eerder geschoten, dus het moest om iets voor 02:00 uur op nieuwjaarsnacht. Ondanks de wind want ik was er te nieuwsgierig naar. Was oorspronkelijk van plan er twee tegelijkertijd in V-shape te schieten, maar toch eentje bewaard vanwege de wind.

Straatvideo batch 2024:
Effecten van 2024 batch ogen in de video kleiner dan eerder batches, heb je dit op straat ook zo ervaren?

Voorheen leek de spreiding veel groter

Effecten van 2024 batch ogen in de video kleiner dan eerder batches, heb je dit op straat ook zo ervaren?

Ja, vergeleken met de straatvideo's die ik vooraf gekeken heb viel de IG dit jaar wat tegen. Best wat verschil tussen de bombettes vond ik ook raar, alsof de ene beter gevuld was dan de andere. Geen idee of dat alleen aan de wind of vocht kan liggen.

Deed in mijn optiek gewoon zijn ding. Misschien iets minder dik dan vorig jaar maar marginaal wat mij betreft, voor €100 zeker een goede box om erbij te hebben

Op jouw video is deze toch wel veeeel dikker hoor. Ik schrik wel een beetje van de nieuwe filmpjes. Of het komt door de goede camera skills en windstil. Zou dat zo zijn, dan nog...

Vond het ook weer geen flop, maar wel duidelijk minder dan verwacht op basis van de filmpjes van voorgaande jaren. Waar bijvoorbeeld de effecten van Lion 100 shots compounds op mijn video het beeld uitknallen, zo groot waren de effecten. Was dat bij Immortal Gold voor vrijwel alle bombettes niet het geval. Terwijl ik had verwacht Dat deze bak qua spreiding en effectgrootte wel aardig gelijk zou zijn aan andere 100 shots I-shape 30 mm compounds met 2kg NEM.

Bekijk bijlage 1806388

Bekijk bijlage 1806389

Deze vanochtend bij Bruchem meegekregen. Omdoos was eraf omdat ze hem al ontkooid hadden.

Heb de IG al vaker gehad maar ik miste het reservelont. Flap naar beneden en daar wastie. Kan me niet herinneren dat die daar zat 🤨

Ik kan ook aan de stickers niet opmaken uit welk jaar deze komt maar deze komt wel van de 'vaste' fabriek van rubro pingxiang zoomka uit hunan dus ik ga dr vanuit geen '24 batch.

Op de fotos boven staat een andere producent.
@Waltr als je in de freak hebt besteld, heb je 100% 2023 batch gehad (of nog ouder..) want we hebben deze via freak enkel oude batches verkocht.

Keek hier echt naar uit, jaartje extra kunnen drogen. Maar na het aansteken kwam de buurman gelijk redelijk agressief ons benaderen, hierdoor geen seconde van de box bewust meegemaakt. Balen…

Keek hier echt naar uit, jaartje extra kunnen drogen. Maar na het aansteken kwam de buurman gelijk redelijk agressief ons benaderen, hierdoor geen seconde van de box bewust meegemaakt. Balen…
Snap ik helemaal Teun. Gvd. Nee het wordt er lekker gezelliger op allemaal.
Hoe meer haters hoe meer vuurwerk!

Back
Bovenaan