Event Icon of the Sky

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 922
Artikelnaam: Event Icon of the Sky
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1.960 gram
Aantal Schoten: 400 schoten
Effectomschrijving: Totaal 400 shots compound box die niet van ophouden weet! Verschillende tempo's, salvo's en effecten. De box bestaat uit twee compound delen.
Tube diameter: 20mm
Kartoninhoud: 1/1
Kooi: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €249,00
Voorverkoop: €229,00
O.a te koop bij: Rubro.nl
922-EVENT-ICON-OF-THE-SKY-400S.png
Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nog een tegenhanger van de 400 shots total display. Ziet er iets kleiner uit allemaal maar het tempo van deze bakken is mooi! Ben benieuwd of hij mee kan komen.

Ziet er zo prima uit op beeld, wellicht een nieuwe concurrent voor de boxen van Broekhoff in deze categorie.

op de rubro demo zag die echt top uit rubro versie van de 400 shots total display show mooi tempo en burst was ook goed voor 20mm

Was heel benieuwd hoe deze zou presteren op de demo om te kunnen vergelijken met de 300 en 400 mixed display van Magnum.

Hij viel mij eerlijk gezegd zwaar tegen, ik vind deze ook wat te tam, zit op zich wel tempo in maar kakt tussendoor vind ik meer in dan de Magnum blokjes

Vanavond heb ik deze live gezien bij de demo van Vuurwerkdumper.

Een 400 schots compound, klein kaliber, langwerpige constructie...dan ga je deze box natuurlijk automatisch vergelijken met de 400 shots Total Display van Magnum/Broekhoff. Maar daar kan deze Icon of the Sky absoluut niet aan tippen! Beter goed gejat dan slecht verzonnen, zeggen ze wel eens, maar helaas is deze box slecht gejat! Echt een zwakke uitvoering. Pruttelt maar door, mist pit, de boeketjes zijn veel te klein en houden de de aandacht niet vast. Zeker een afrader.

Oef dit ziet er niet goed uit idd. Ik heb deze in bestelling staan..... hmm even kijken of ik nog kan schuiven naar iets anders.

Aanvulling: Icon of the sky geannuleerd (aan de hand van dit filmpje) en wat anders moois voor in de plaats met een bijbetaling.. dat wel ;-)

Een voorbeeld van hoe een 400 shots klein kaliber bak niet moet zijn. Mist tempo en dat maakt dat hij slaapverwekkend wordt.

Back
Bovenaan