Event Crackling Palm Display 15's

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 894
Artikelnaam: EVENT CRACKLING PALM DISPLAY 15'S
Bruto Gewicht: 1417 gram
Netto kruitgewicht: 203 gram
Aantal schoten: 15 schots
Effectomschrijving: NIEUW in de Event serie, 15 shots cake met fel blauwe parel naar crackling palm en chrysantimum.
Max. tube diameter: 25 mm
Kartoneenheid: 12/1
Adviesprijs: € 27,50
O.a. te koop bij: Rubro.nl

894_Crackling_Palm_Display_Rubro_Vuurwerk-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Rubro vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier moet denk ik nog even *nieuw 2018* erbij in de titel. Die blauwe parel doet me denken aan de Phantom van Wolff. In die cake is het echt gaaf!

Valt een beetje tegen dus, wordt eerder om 20u schieten dan de geplande 22u. Thanks voor de video!

Voor een product uit de Event serie is hij inderdaad erg karig... het idee was veelbelovend maar de uitvoering is helaas mager.

Dat is niet heel best nee, en hoort met deze kwaliteit niet echt thuis in de Elite Brand.

Niet veel reacties hier en de reactie die hier staan zijn niet echt enthousiast. Maar iemand deze live mogen aanschouwen oid. Zie hem ergens staan voor €7,75 en voor dat geld is het te doen. De crackling tails is dat geld zeker wel waard toch ?

Niet veel reacties hier en de reactie die hier staan zijn niet echt enthousiast. Maar iemand deze live mogen aanschouwen oid. Zie hem ergens staan voor €7,75 en voor dat geld is het te doen. De crackling tails is dat geld zeker wel waard toch ?

Ik heb hem 3x besteld voor 7,75 EUR. Lijkt mij het geld waard! die Tails zijn groot en blijven relatief lang hangen.

De produkt video is zoals gebruikelijk gemaakt met samples.
Het straatfilmpje is inmiddels verwijderd, zie ik, maar dat kwam beter overeen met de realiteit.
De tails gingen nog wel, maar de crackling palms zijn uiterst mager.
Ik vond het een grote tegenvaller, want het het is een mooi en vrij zeldzaam effect in cakes, en ik had er dus een aantal aangeschaft.
Jorge had (heeft?) een 19 schots cake die laat zien dat het wel kán, maar ik vind voor deze van Rubro zelfs 7,75 al dik betaald. Zoals al eerder opgemerkt, de term "Elite Brand"onwaardig.

Ik vond hem meer dan prima, zeker voor dat geld. Tails waren best groot, cracling was prima en bleven ondanks de wind redelijk hangen. Zou er zo weer een paar aanschaffen.

Back
Bovenaan