Event box 4 season's

Ik had de omlabeling van Breda vuurwerk, the pearl of the south. Ik weet niet wat dit was, maar dit was totaal niet de 4 seasons. Dat was wel even een domper, maar desondanks toch een leuke compound.
Volgend jaar misschien toch maar weer de echte 4 seisons van rubro ergens halen.

• Like
Waarderingen: reva
Ik had de omlabeling van Breda vuurwerk, the pearl of the south. Ik weet niet wat dit was, maar dit was totaal niet de 4 seasons. Dat was wel even een domper, maar desondanks toch een leuke compound.
Volgend jaar misschien toch maar weer de echte 4 seisons van rubro ergens halen.

Ja, hetzelfde hier. Vond er niet veel aan. Mistte ook de snelheid van de 4 seasons. Slechte zaak.

Ik heb bij Breda de Pearl of the South gekregen maar leek in de verste verte niet op de E4S. Andere kleuren, ongelijke bursts en tempo kwam niet overeen. Was best teleurgesteld.

Een buurman schoot deze nog om half 1. Heel erg van genoten zeg! Ik had 'em al heel wat jaartjes niet meer in actie gezien. Dus was blij verrast. :D

Hoop dat iemand die Pearl of the South op beeld heeft staan- want ik heb hem hier nog een jaar laten staan, verwachtende dat dit wel gewoon de 4 seasons is van Rubro?!

Hier de "omlabeling" Pearl of the South. Wat mij voornamelijk opviel was dat het bij een hoop schoten burst en effectgrootte mistte. Wat bij mijn 40F versie van Immortal Gold ookal het geval was.

Deze last-minute nog meegepakt bij Valk, en zeker geen spijt van gehad!
Doet het na al die jaren nog prima, heerlijke burst, brede effecten, een echte 30mm beuker.
Had ook weinig last vd wind gelukkig :)

Als je liever goud hebt dan multi-effect wel, anders niet. Ik denk dat hedentendage deze indrukwekkender is dan de IG

Laatst bewerkt:
Heb de IG voor dit jaar ook weer besteld maar om de 1 of andere reden nooit de 4 seasons gehad. Laatste kans dus die komt er ook 100%

Back
Bovenaan