Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Op advies van 3xh deze meegenomen. Stond ook versteld van deze heeerlijke box! Tegelijk geschoten met de cakebox van Zena waarbij de Euphoria duidelijk naar voren kwam. Hardere burst, bredere boeketten wn ging veel hoger!![]()
Vind hem ook ontzettend gaaf. En please, maak een cake met de blinkers zoals die op film van Mrbooman, begint bij 1.11
Vind hem ook ontzettend gaaf. En please, maak een cake met de blinkers zoals die op film van Mrbooman, begint bij 1.11
Op beeld ben ik erg onder de indruk van deze box. Kan hem hier bestellen voor een freakprijs. Volgens mij is dat wel waar voor je geld. Langdurige box met flinke klappen. En de mine aan het begin is wel show-waardig.
Zeker een dikke box, net zoals de Ecstatic box. Ook hier herken ik weer wat terug van losse Evolution cakes ( iedergeval de Coco blue ).
Door de hype op de Solar Storm en de Visions of Ectasy zijn de andere spectacle boxen een beetje op de achtergrond gebleven, terwijl die zeker net zo top zijn.
Zeker een dikke box, net zoals de Ecstatic box. Ook hier herken ik weer wat terug van losse Evolution cakes ( iedergeval de Coco blue ).
Door de hype op de Solar Storm en de Visions of Ectasy zijn de andere spectacle boxen een beetje op de achtergrond gebleven, terwijl die zeker net zo top zijn.