Euphoria [Box]

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: SSB-100-C
Artikelnaam: Euphoria
Bruto Gewicht: 14000 gram
Netto Kruitgewicht: 2000 gram
Aantal Schoten: 100 (4x 25)
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 169,95 (2016)
Kartoneenheid: 4/1

O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl

30 mm tube

Bekijk bijlage 28415

Laatst bewerkt door een moderator:
Bij de oude boxen heb ik de oorspronkelijke Namen er achter laten staan. Dit is een nieuwe box.

Vond dit een erg mooie bos, mooi en netjes uitgewerkt.
Dat dubbele goud zie je wel meer, maar vind het erg leuk gedaan.
Als ik deze ergens voor een leuke prijs kan krijgen gaat ie zeker mee.

Deze box heb ik ook een hoog cijfer mee gegeven. Leuke variatie in effecten en opnieuw grote en brede boeketten met snoeiharde burst. De fluit tussendoor is leuk en verassend!!
En nu de prijs nog!! Ik ben benieuwd.

Afbeelding toegevoegd

Bijlagen

• SSB-100-C_Euphoria_3d.jpg
    SSB-100-C_Euphoria_3d.jpg
    267,5 KB · Weergaven: 0
Gek dat er hier nog zo weinig over gepraat word, ben toch wel onder de indruk van deze :shocked:

Deze is toch wel lang en goed genieten!

Op advies van een mede forumlid deze vandaag meegenomen. Ben dankbaar voor het advies! Zeker een dikke bak. Qua tempo een heerlijke bak voor in de vooravond om lekker op vanaf mijn ligbed hier naar te kijken.

Wil je deze na 12uur schieten dan zou ik deze per 2 schieten dan komt het helemaal goed :D

Ik heb deze als vervanger van de Solar Storm meegekregen. Ik heb het maar geaccepteerd, maar kende deze doorlont box helemaal niet.
Op de filmpjes komt hij erg sierlijk over, maar een totaal andere box / tempo. Heb hem toch maar wel gewoon 1 voor 1 doorgelont. Kan er altijd nog iets anders bij afschieten.

Mooie verpakking trouwens.
En wat een stevige kooien bij Evo! Ook netjes een stukje hardboard erbij i.p.v. karton.

Euphoria 001.jpgEuphoria 002.jpg

Hier ook deze ter vervanging van de Solar Storm gekregen.
Omdat die een stuk rustiger schiet gaat deze in de avond al de lucht in om er rustig van te genieten :)

IMG_0546[1].jpg

Mooie omdoos ook weer trouwens!

Toch een mooie box dit, had deze als vervanger voor de Vision of Ecstasy gekregen waar ik toen wel van baalde na de demofilm van deze Euphoria te zien ( vond het tempo eigenlijk te laag hiervan ) maar in de straat ging deze toch sneller en deed niet onder voor de Solar Storm die ik ook had.

Mooie gevarieerde effecten en goede burst heeft deze ook , net zoals alle andere producten van Evolution !

Toch een mooie box dit, had deze als vervanger voor de Vision of Ecstasy gekregen waar ik toen wel van baalde na de demofilm van deze Euphoria te zien ( vond het tempo eigenlijk te laag hiervan ) maar in de straat ging deze toch sneller en deed niet onder voor de Solar Storm die ik ook had.

Mooie gevarieerde effecten en goede burst heeft deze ook , net zoals alle andere producten van Evolution !

volgens mij is dit de Ecstatic

Hierbij mijn straatfilm, met nog een stukje mist…
Ik vond het even spannend, maar heb er prima van genoten. Burst van alle Evolution boxen was erg goed.

Had zowel de Ecstatic als de Euphoria als vervangers meegekregen. Beide presteerden erg goed, en iets sneller dan de productfilms.

Back
Bovenaan