Estallar

Denk dat dit wel eens een leuke cake kan zijn, om het bal mee te openen om 18 uur. :idea:
Gaat op de wensenlijst!

Mwah perfecte deal vind ik niet. Maar om rekening te houden dat dit een flinke bak is voor een losse cake, is het een 'normale' prijs. Ieder geval goedkoper dan de oude versie!

Inderdaad, ik had niet gezien dat het een bak was met slechts 500 gram Nem

Op basis waarvan kopen jullie deze? Het is eigenlijk geen knalcake te noemen maar als siercake vind ik deze matig.
Daarom ben ik benieuwd waarom deze zo geliefd is bij velen, ik ben namelijk niet overtuigd.

Gebaseerd op de oude asian thunders en daar ging het uiteindelijk toch wel om de burstknal.
Dus nee geen traditionele knalcake,maar hard gaat hij zeker wel. :p

Op basis waarvan kopen jullie deze? Het is eigenlijk geen knalcake te noemen maar als siercake vind ik deze matig.
Daarom ben ik benieuwd waarom deze zo geliefd is bij velen, ik ben namelijk niet overtuigd.
Denk ook een stukje nostalgie, deze cake in het verleden vaak voorbij zien komen, bij m'n buren maar toen niet genoeg budget daar voor. Maar ow wat wilde ik deze toen graag hebben.

Ma als ik hem met de cakes van nu vergelijk kan ik mij wel voorstellen dat er niet heel veel bijzonders aan is.

Wat een dikke bak zeg, helemaal mijn. ding. Die zou het geweldig doen in de straat en zou hem het lieft per 4 schieten.

Back
Bovenaan