Ervaring met Rubro Vuurwerk

@wim

Hoop voor jou dat 2013 Het jaar word van rubro!
Maar denk wel dat de waarheid meer word gewaardeerd dan leugens :angel:
Ik heb al zin in de demo kan ik je vertelen .
Jojo

Gaan we weer, tis net amper 2013,
Vertel eens iets over leugens?

Op de demo zijn cakes gechoten uit de batch test en uit de CE test gemaakt volgens de sheet!!!

ik ben, en blijf er van overtuigt dat dit zo is......

Heb jij ergens op Film de pixie dust gezien in de imm gold?
In werkelijkheid zat die er op de demo in, en ook in de straat.
Daar hoor ik niemand over?

Maar goed............

Tis gewoon jammer dat je voor leugennaar uit gemaakt wordt.

En nogmaals ik ontvang graag kritiek en opmerkingen, maar laat me niet uitmaken voor leugenaar.

Gr Wim

Wim ho

Noem ik je leugennaar nee , Ik zeg mijn mening!
Als ik kijk naar de ss kan me nog herinneren mensen komt allemaal goed !
Nou de 31 heb ik de 2011 en 2012 zat we wat verschil in

En tevens als ik jou leugennaar zal noemen he zal dan uitkijken naar je demo!
Nee wim ;) Vind je produchten schiterend maar ik geef mij mening leven in vrij land !

Dus hou je rustig ;) en denk aan je hart!

Mvg Zwitsal

Laatst bewerkt:
Wim ho

Noem ik je leugennaar nee , Ik zeg mijn mening!
Als ik kijk naar de ss kan me nog herinneren mensen komt allemaal goed !
Nou de 31 heb ik de 2011 en 2012 zat we wat verschil in

En tevens als ik jou leugennaar zal noemen he zal dan uitkijken naar je demo!
Nee wim ;) Vind je produchten schiterend maar ik geef mij mening leven in vrij land !

Dus hou je rustig ;) en denk aan je hart!

Mvg Zwitsal

@zwitzal

Net als jij geef ik ook een mening!!:)
En mijn hart is oke hoor.

Mot toch iets zeggen op je mening dat ik het niet met je eens ben, vandaar.:)
Gr Wim

@ wim

Dat mag en als we met ze alle de zelfde mening hebben word het leven saai toch.
Toch vind ik het tof van een bedrijf dat ze zo naar freaks luisteren en daarbij ook om ideeen vragen !
Moeten meer bedrijven doen.

En het is Zwitsal niet Zwitzal haha
Jojo

Wat een spelfouten en grammatica fouten maarja nvm....

Wim heb de event cake nr 1 gekocht afgelopen jaar, top ding! Echt mooi in de straat!!

Voor mij het tweede jaar dat ik Rubro had en heb stuk voor stuk genoten van alle producten! Mijn eerste collectie van rubro was al aardig groot. Normaal neem ik niet dat soort gokken om ineens veel van een andere importeur te nemen, maar kreeg veel vertrouwen door de positieve posts hier op Vwc mede van de eigenaar zelf, wat ik zeer waardeer! Dit jaar nog meer rubro ingeslagen waaronder de veelbesproken producten Immortal gold en de Secret Salute over de Immortal was ik zeer te spreken en leek bij mij in de straat erg op die van de demofilmpjes vond ik. De secret salute knalde weer lekker, maar overduidelijk minder goede crackling. Echter had ik van de 4 secret salutes 3 salvo versie waarin je wegdroomt in de muur van crackling dus dat was gewoon fantastisch:p. De delicious thunder was gewoonweg super! en veel andere producten waren gelijk aan vorig jaar. Dus ben zeer tevreden over rubro ondanks de mindere SS, maar dat overkomt de meeste importeurs met meerdere producten rubro had er maar een die minder was.

In de vuurwerkwereld, volgens mij, is succes het ene jaar geen garantie voor succes het volgende jaar dus ik ben benieuwd waar ze dit jaar mee komen!

@pyrowork

Heb dislectie en niet iedereen is perfect.
Ik geef me mening en vind je vervelend om mij post te lezen sla ze dan over.

Jojo

Goed, dit gezegt....

Super genoten van het Rubro vw! ***** van het weer! Maar heb 1 jan de 6 elements geschoten en dat was super! Ready to Rumble was prachtig. De immortal gold staat nog te wachten, die heeft wel geduld.
Event 4 vond ik tegen vallen. De event 5 was weer een topper, samen met de Grand finale geschoten zie hier

Ik vind die Event 4 ook wel echt een vreemde eend in de bijt hoor; reusachtig formaat en kleine uitwerking (zie nog het demofilmpje voor me van Grande Finale met no.4 er doorheen...). Ook al zijn no.5 en Grande Finale volgens mij onnodig hoog geprijsd (kan toch wel minstens €15 vanaf?!); de rest van de lijn is normale grootte voor wat eruit komt en voor de 1 t/m 3 geldt dat de prijzen ook normaal liggen. Snap dat er wat publiekstrekkers en melkkoetjes tussen moeten zitten hoor, maar die inconsistenties bij no.4 (grootte/effect) en no.5/Grande Finale (prijs) springen wel erg in 't oog.

Gaan we weer, tis net amper 2013,
Vertel eens iets over leugens?

Op de demo zijn cakes gechoten uit de batch test en uit de CE test gemaakt volgens de sheet!!!

ik ben, en blijf er van overtuigt dat dit zo is......

Heb jij ergens op Film de pixie dust gezien in de imm gold?
In werkelijkheid zat die er op de demo in, en ook in de straat.
Daar hoor ik niemand over?

Maar goed............

Tis gewoon jammer dat je voor leugennaar uit gemaakt wordt.

En nogmaals ik ontvang graag kritiek en opmerkingen, maar laat me niet uitmaken voor leugenaar.

Gr Wim

Geld hier, 'een kat in het nauw maakt rare sprongen'? Ik zie ook nergens dat hij je een leugenaar noemt. Wat je zelf zegt lijkt erop dat je geschoten hebt met andere cakes dan uit de 'verkoop'batch'. En dat suggereerd weer dat de verkoop batch van mindere kwaliteit kruid is dan de CE/Batch sample.

Nu is het wel even genoeg, diegene die nu offtopic gaat om alleen maar te stoken krijgt een waarschuwing... Blijft maar steeds doorgaan dit.

Je mening geven mag uiteraard maar om alleen reacties te plaatsen die geen inhoud hebben om het vuur maar aan te wakkeren stoppen we mee:wink:

Met alle respect *kevin*, maar opzich staat de disuccie omtrend het verschil tussen de verkoopbatch en de testbatch toch niet los van het onderwerp van dit topic?

Prima Kevin, hierbij ook mijn ervaring met Rubro ; Meer dan tevreden !!!
Ik vraag me wel eens af wat sommige mensen verwachten van legaal vuurwerk.
We hadden de vier grote cakes, deli thunder's en secret saluut en we hebben van alles genoten.
Wim en rest van Rubro bedankt voor jullie inzet en tot volgend stookseizoen.

Nee dat klopt maar er wordt steeds hier op de persoon zelf aangevallen. Het is ook meer om de eerst zin te doen dan om de rest.

Maar ga hier verder niet in dit topic over in discussie want daar is dit topic niet voor en ons punt is nu wel duidelijk denk ik zo.

Bijzonder tevreden over Rubro weer. Al 3 jaar inmiddels. Dit jaar had ik voor het eerst mijn twijfels maar het is allemaal goed gekomen. Top spul dus over het algemeen. Alleen die minimum prijzen...tja dat doet toch een beetje pijn.

@ Wim, zomaar een idee wat me net te binnen schoot: we missen in Nederland een goede betaalbare Crackling cry cake naar mijn idee.

Nu is het zo dat de crackling finales van het BA XXL bijzonder goed, agressief en immens groot zijn. Is het niet mogelijk om een forse 500grammer of zelfs een doorlontbak met een identiek effect als dat van de powerzone uit het BA XXL icm met crackling mines to titanium salute te ontwerpen?

Zeker nu de SS qua crackling boeket tegenvalt is er een gat ontstaan naar mijn idee.

Dat zou een ongekende hardloper worden...dat weet ik vrijwel zeker.
Het publiek jubelt altijd bij de finales van de BA XXL cakes, ik ook trouwens :wink:. Ik hoor het graag!

En begrijp dat vuurwerk in de zomer het beter doet dan in de winter!! Kijk dat vindt ik erg eerlijk,:) Als er staat,wat er staat. Of zie ik dat verkeerd Wim? Ben sowieso wel benieuwd,naar wat er dit jaar komt.

weer meer dan tevreden over rubro :thumbsup: , alle cakes en bakken die we hadden kwamen meer dan voldoende uit de verf dus hier totaal geen problemen gehad , i:applause:k blijf er toch elke keer weer versteld van staan .

grtzz

Beste freaks, vuurwerk liefhebbers.
Het was een roerig jaar voor Rubro. We zijn qua dealers enorm gestegen om een landelijke dekking te krijgen.
Ik moet zeggen dit is aardig gelukt. hierbij komt dat het logistiek gezien het uiterste vergt. Hier en daar ging er wel iets mis, echter als je in een korte tijd zoveel vuurwerk weg zet, valt het in verhouding nog mee.

(we willen 100% )

Wat betreft het vuurwerk, zoals ik al eerder aan heb gegeven zijn wij niet blij met de late levering uit China, dit heeft uiteraard gevolgen voor de kwaliteit van vuurwerk. We zij echter wel content met dat het geleverd is. En in verhouding ook goed was, smaken verschillen nu 1 maal, en begrijp dat vuurwerk in de zomer het beter doet dan in de winter!!
links en rechts lees ik al wat tips en zie ik kritische opmerkingen, neem van mij aan dat we dit mee nemen naar dit jaar 2013.!! We zijn al volop bezig met nieuwe ideeen.

Verder wil ik iedereen bedanken die het vertrouwen in Rubro Vuurwerk hebben gehad.

M.v.g Wim Rubro Vuurwerk Nederland

Top Wim! Ben benieuwd met welke ideeën jullie komen. Elk jaar hebben jullie wel wat moois te melden dus ben benieuwd :)

Ik was super tevreden over de rubro producten die ik gehad heb dit jaar! na alle ophef was ik bang voor slechte resultaten, maar niets was slecht! alle cake's die ik gezien en geschoten heb waren prima in orde, voor mij ook dit jaar dus weer gewoon rubro in de collectie.
alleen leg ik mijn verwachtingen niet zo hoog meer, waardoor alles alleen nog maar me kan vallen.

Back
Bovenaan