Ik had het afgelopen jaar ook voor het eerst enkele producten van Rubro aangeschaft en ben er goed over te spreken.
Aangezien ik nog geen ervaring had met Rubro durfde ik nog niet echt de duurdere cakes uit te proberen maar ik denk dat daar de komende jaarwisseling wel verandering in komt
Ik had qua cakes de Crossette Queen, 3x Midnight Thunder, Red Shadow, Intensity en de Gold Selection Cake III.
De burstknallen waren echt lekker hard en de effecten waren ook prima, vooral de Red Shadow was een aangename 16 schots cake voor €12,50 met een maximale tubelading en grote, kleurrijke effecten. Echt een toppertje.
Enige tegenvaller was de Crossette Queen omdat de crossettes niet goed uit de verf kwamen, maar voor €21,50 was het toch wel een hele mooie cake hoor
De single shot genaamd "King Of Thunder" van Rubro is overigens ook een topper! Schoten een stuk hoger dan andere single shots en knalden echt heel erg goed met geen siereffect maar een lekkere flits.
En dat voor slechts €2,50 per 6 stuks, toppertjes...
Afgaande op deze artikelen vind ik dat Rubro een goede prijs-kwaliteitsverhouding heeft en komend jaar ga ik denk ik ook maar eens iets meer en grotere producten uitproberen van deze importeur (Maximum Blast, Elegance, Night Fire, High Tension & de Professional Rockets staan al op de lijst

)
Ik zal de ontwikkelingen rond Rubro goed in de gaten houden, ben zeer benieuwd naar nieuwe producten voor dit jaar.