Het was maar wat brainstormen. Nogmaals, het is niet zo dat IK dat wil. Maar kijken bij de tegenpartij wat willen jullie nou eigenlijk? Dit kwam eigenlijk in navolging van mijn eerste idee namelijk dat ook cat1 nu weer aan banden gelegd word en daardoor eigenlijk niet leuk meer is/word.
In Belgie moet je toch ook een soort van vergunning hebben voordat je het mag afsteken? Zoiets hier zou misschien wat onrust weg kunnen nemen mbt dingen slopen. Want op de een of andere manier betekent hier vuurwerk afsteken mag? Dan mogen we ook dingen slopen en helemaal los gaan. Ik ben het wel eens met Bruls dat hij zegt dat de manier waarop oud en nieuw gevierd word anders moet. Dus dat er geen dingen gesloopt moeten worden etc. Maar goed daar zit dus veel meer achter, onvrede, frustratie etc. Want er is een bepaalde onderdrukking in dit land mbt sommige zaken. En ook omdat hier weinig ruimte is word er sneller gezeurd. Ik heb het niet over concessies doen, wat bvb het geval was met pijltjes er uit etc, maar over een constructieve aanpak waar de tegenstellingen niet zo groot zijn waar iig een grote meerderheid mee kan leven.