Epic Shocks

ILI94

VWC lid
Artikelnummer: 2323
Artikelnaam: Epic Shocks
Bruto Gewicht: 77 gram
Netto Kruitgewicht: 3,5 gram
Aantal Schots: 1 schot
Effectomschrijving: Doos 4 stuks, hardste knalmortier van Nederland
Tijdsduur: 3-5 sec
Stijghoogte: 15-20 meter
Richtprijs: €1,49

564aec6e0b4d0.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Letten jullie wel op ? Zitten maar 4 in een pakkie he!!! Per 6 zoals normaal is het (1,49/4)*6 = € 2.235!

wat is nou het verschil tussen deze en de normale mad dog thundershock?

Volgensmij is de knal bij deze van wat mindere kwaliteit en ik denk vooral ook dat deze erbij zijn gekomen om puur en alleen te verkopen als actie product. Een dealer hier verkoop nu bijvoorbeeld de gewone blauwe voor de normale prijs, 2,99 geloof ik.

Volgensmij is de knal bij deze van wat mindere kwaliteit en ik denk vooral ook dat deze erbij zijn gekomen om puur en alleen te verkopen als actie product. Een dealer hier verkoop nu bijvoorbeeld de gewone blauwe voor de normale prijs, 2,99 geloof ik.

De Epic Shocks worden al vanaf 0,75 per 4 aangeboden en de Mad Dog (blauwe) al vanaf 1,50 per 6/

Vandaag de dummy mogen aanschouwen, ze zijn echt erg klein, +/- 2 keer zo klein als de gewone Thunder Shock. Ik schat zo'n 5-7 cm hoog en 1.2 cm doorsnee. Geen idee wat ik ervan kan verwachten.

20141229_130728.jpg

Zie hier het verschil tussen de Epic Shock & Thunder Shock. De Epic Shock bevat 2,5 gram kruit & de Thunder Shock 3,5 gram kruit.

Back
Bovenaan