Enschedeër verdacht van handelen in vuurwerk

ghoost

VWC lid
Enschedeër verdacht van handelen in vuurwerk

bron: http://www.deweekkrant.nl/artikel/2014/maart/21/enschedeA_r_verdacht_van_handelen_in_vuurwerk

Enschede - Naar nu pas bekend is geworden heeft de politie afgelopen dinsdag een 53-jarige Enschedeër aangehouden als verdachte van het importeren en verkopen van professioneel vuurwerk.

Uit onderzoek is gebleken dat de 53-jarige vermoedelijk van september 2013 tot en met december 2013 professioneel vuurwerk heeft geïmporteerd en verkocht aan particulieren. Het gaat om enkele duizenden kilo’s.
Tevens is dinsdag in zijn woning 85 kilogram vuurwerk aangetroffen en in beslag genomen.

Inderdaad Frits Pen heeft hier niets mee te maken en ook geen medewerker van Dream heeft hier mee te maken. En kom ook nog bij dat ik nog lang geen 53 ben :) :)

Groeten
Frits

Als er een bedrijf is in enschede die zeker niets naar de handel laat lekken dan is het dream.

Denk dat we dit figuur meer moeten koppelen aan een ander bedrijf in enschede waarvan er regelmatig in de handel spullen opduiken....

Als er een bedrijf is in enschede die zeker niets naar de handel laat lekken dan is het dream.

Denk dat we dit figuur meer moeten koppelen aan een ander bedrijf in enschede waarvan er regelmatig in de handel spullen opduiken....

Er staat ook nergens in het bericht dat het een bedrijf betreft. Ik denk dat we met zijn allen wat minder snel moeten speculeren/ conclusies trekken, zou zomaar gewoon een particulier kunnen zijn die via Polen of weet ik veel wat professioneel vuurwerk het land in liet komen, op welke manier dan ook.

Hoezo wordt er vanuit gegaan dat het een bedrijf is? Staat toch nergens, iedereen kan zwaar vuurwerk importeren

ik ben het ook niet.
dus dan zou het haast 1 van Royal moeten zijn :p
ag wat een nieuws dit,gaat bijna nergens meer over.

Back
Bovenaan