Enschede: Huizen beschadigd door vuurwerk.

Toch weer triest dat er ieder jaar van deze personen zijn. Zij verzieken het alleen maar voor ons. Volgens mij wist de dader niet eens de kracht die zijn explosie ging veroorzaken. Jammer weer dat het vuurwerkbom genoemd wordt. Bom is ook genoeg. Dit is geen vuurwerk meer.

Toch weer triest dat er ieder jaar van deze personen zijn. Zij verzieken het alleen maar voor ons. Volgens mij wist de dader niet eens de kracht die zijn explosie ging veroorzaken. Jammer weer dat het vuurwerkbom genoemd wordt. Bom is ook genoeg. Dit is geen vuurwerk meer.

Als het verboden wordt lees je dit soort berichten nog steeds... Dit zul je altijd blijven houden... Gister nog bij een vuuwerkshow geweest, vader met 2 kinderen dat afstak. Nitraten of iets. De organisatie wordt erop aan gekeken maar die kunnen er toch ook niets aan doen

Je zult altijd mensen hebben die de boel verzieken voor een ander door onverantwoord met spullen om te gaan.
Ik ben het met Thomasss eens, het is een bom.
Als je met explosieven wilt werken, meld je dan aan voor de EOD.

Je zult altijd mensen hebben die de boel verzieken voor een ander door onverantwoord met spullen om te gaan.
Ik ben het met Thomasss eens, het is een bom.
Als je met explosieven wilt werken, meld je dan aan voor de EOD.

Dat klopt. Ik heb ook wel eens cobra's en dergelijke afgestoken in mijn straat maar heb nog nooit schade aan ruiten o.i.d. gehad. Moet dus haast wel knutselwerk zijn. (Of een hele hele hele smalle straat).

Dat klopt. Ik heb ook wel eens cobra's en dergelijke afgestoken in mijn straat maar heb nog nooit schade aan ruiten o.i.d. gehad. Moet dus haast wel knutselwerk zijn. (Of een hele hele hele smalle straat).

De Parkweg hier is nog vrij ruim, dus ik ga er van uit dat ze er iets flinks van geknutseld hebben.

Een 27-jarige man uit Enschede is dit weekend aangehouden omdat hij een vuurwerkbom liet ontploffen bij het huis waar hij een kamer huurt.

Het explosief richtte veel schade aan bij een huis aan de Parkweg in Enschede. Door de klap waren ruiten gesneuveld en waren er zelfs dakpannen naar beneden gekomen. Omdat er ook gemeld werd dat er brand was ontstaan, kwam de brandweer naar het huis. Er bleek geen brand te zijn. Meteen ontstond het vermoeden dat een van de kamerbewoners verantwoordelijk was voor de explosie.

Back
Bovenaan