Enschede 31-12-2009

moontan

VWC lid
Groot vuurwerk bij 't Bouwhuis in Enschede

Datum: 31 December 2009
Tijdstip: 18.00 uur
Plaats: Enschede

Groot vuurwerk tijdens de jaarwisseling

De Twentse Zorgcentra organiseert op locatie 't Bouwhuis een grote vuurwerkshow. De Twentse Zorgcentra sluit op deze manier samen met de bewoners het jaar 2009 af.

Omdat het speciaal voor onze bewoners is, wordt het vuurwerk echter niet zoals overal om middernacht
afgestoken, maar in de vooravond.

Dit jaar is het de 25ste keer dat we dit doen en daarom wordt er - mede door een gift van de stichting BIA
(Buurt In Actie) - een extra feestelijk tintje aan de vuurwerkshow gegeven.

Nadien is er voor de bewoners en belangstellenden chocolademelk en oliebollen in de Samenloop, op het centrale plein van 't Bouwhuis.

Wij nodigen u van harte uit om te komen kijken!

http://www.overoverijssel.nl/agenda/overige_evenementen/groot_vuurwerk/

Misschien toch nog even het proberen waard, ook al denk ik dat ik zelf nog lekker aan het stoken ben!:$

ik weet dat dit een grote vuurwerkshow zal worden.
het zal een consumentenshow worden met 100% vuurwerk van RUBRO vuurwerk.
met in de finale alleen al meerdere buurtassortimenten van RUBRO en dan nog de rest.

meer info later deze week. :wink::)
zeker een aanrader deze show

en ik heb de film van de vuurwerkshow 't Bouwhuis in Enschede 31 dec 2009.
een show die ik zelf mog schieten samen met een goede vriend Wim voor de bewoners.
de film is gemaakt vanuit het publiek met een fotocam,de kwaliteit is misschien iets minder maar het staat er goed op vind ik.
(als het goed is komen er nog andere filmpjes ook vanaf de schietplaats)

je ziet een rustig begin,vooral omdat de bewoners (mensen met een verstandelijke handicap) even moeten wennen aan het vuurwerk en de knallen.
en je kan ook wel horen dat ze er van genieten

mvg. Remco&Wim

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Prachtig gedaan Remco en Wim, super dit!
Vandaar die 7 buurtassortimenten bij jou thuis hahaha, nice! :D

Lekker showtje, prachtig die reacties van de mensen, helemaal goed!
Is dit een jaarlijks fenomeen of éénmalig?

juist Mattenfreak van die 7 buurtassortimenten :p
als je Ruud(rubro) nog eens spreekt moet je maar eens vragen hoeveel we er toen hebben mee genomen. :D wat een top spul.

vorig jaar was een jubileumjaar voor de 25ste keer dus het was veel groter dan voorgaande jaren.
dit jaar zal er ook wel weer een showtje zijn,maar dan weer een stukje kleiner denk ik. :wink:
maar voor de bewoners is het een groot feest.

Back
Bovenaan