Enschede 31-05-2010

Het was kort maar krachtig! In ieder geval weer een keer kruitresten in m'n haar :D
Welgeteld 1 bekende gezien...

Wat een topshow zeg!
Kort maar krachtig, heb toch mooie royal blokjes voorbij zien komen:)
Nog even een silver willow als dummy mee kunnen nemen:p
Bedankt mannen van Royal:D

leo hoezo geen bekenden gezien , je weet toch dat ik dan ook wel op het veld loop :p , en ja de show was kort maar krachtig maar dit was op verzoek van de belanghebbende zelf vandaar .
we hebben veel mensen zien staan ja bij de school , heb zelf nog met dsnl gepraat die kwam ff gezellig buurten ( en dsnl geen dank hoor voor de cake)

mvg

team royalfireworks

was zeker kort en krachtige show, heerlijk kruitgesnoven

vanmiddag/vanavond zet de film online :)

Laatst bewerkt:
Wist niet zeker of jij bij de schieters zat gisteravond sub. Kwam ook aan de late kant pas aangelopen. Had je nog wel ge-smst maar dat heb je dan vast niet gezien :p Volgende keer wandel ik wel ff het veld op na afloop (of spreek vantevoren wat beter af hahaha). Volgens mij heb ik wel Lody op de brommert voorbij zien scheuren, maar die heb ik later ook niet weer gevonden.

Heel mooi showtje gezien gisteravond. Zoals gezegd kort maar krachtig. Maar het liet wel weer even zien hoe goed die consumenten cakes van royal zijn. Na de tijd bleef de kruitdamp zo lekker boven het veld hangen, dus daar heb ik ook maar even van genoten :D
Ook samen met DsNL nog beetje praatje gemaakt met de Royal crew, die zeer gastvrij waren, nog bedankt daarvoor :)

Nadat ik de film van pyromaniac heb bekeken kan ik niks anders zeggen dan ''kort maar krachtig''.
Halverwege was er een nogal rustig moment maar dat was zeker niet erg want zo komt de finale beter uit de verf.
Ik moet zeggen dat vooral de finale indrukwekkend over kwam op de film, in het echt zal het helemaal toppie zijn geweest.
Helaas kon ik er niet bij zijn omdat ik geen vervoer kon regelen.

De consumentenlijn van Royal is niet verkeerd, heb dit ook al mogen aanschouwen tijdens de workshop, daar werden ook een aantal potten van deze lijn geschoten.

Ik kan niks anders zeggen dat de crewleden van royal een mooie show neergezet hebben.
Ook dank ik pyromaniac voor het filmen en het online zetten van de film.

Het was inderdaad een korte show.
Maar ik heb er meer dan van genoten.
Heerlijk aan het voetbal veld een showtje bekeken, waar op het eind behoorlijk gas werd gegeven.
Ik heb me wel vermaakt.

Heb ook nog aantal opbouw foto's gemaakt hier een kleine selectie:

n0o24z076ut86n.jpg

twxvobxqiat7d8.jpg

4zwwcwjjidyry2.jpg

d0ac5uijqbu0wi.jpg

7c6wmzwujrudg7.jpg

rcccsscyy8qd8d.jpg

65ybajkee7up4p.jpg

ihsn02ucdfxkrc.jpg

en heb ook foto's gemaakt van de show zelf en tegelijkertijd ook gefilmt haha hieronder resultaat:

8c7jtjrav7mmqv.jpg

2tzcrhj7nn5pzo.jpg

i85uv8rpm0pv6y.jpg

s2hg4sbtxckxjy.jpg

Voor meer foto's zie ons foto-album

Bedankt voor deze foto's.
Ondanks je ook gefilmd hebt zijn de foto's goed gelukt.
Ook erg leuk om de foto's van de opbouw te zien.

Mooie foto,s Michael, ik heb je fotoalbum bekeken en alle foto,s gezien.
Bedankt voor het delen ouwe.!!

Back
Bovenaan