Enschede 25-4-2011

net geweest super show erg mooie mines ook de salute mines waren super en de concussions heerlijk. Wel jammer dat er in het begin behoorlijk werd gevochten de idioten sloeg nergens op was 10 geen 10 ofzo als het niet meer was en politie kwam na 5 minuten keer aankakken.

En als je het nu eens met hoofdletters, komma's en punten doet snappen wij het ook..

om 21.13 uur kreeg ik een melding van grote vechtpartij op volkspark Enschede, twee aanhoudingen. (als het vuurwerk maar wel leuk was)
Gr Wim

klopt Wim,het ging weer lekker daar.
volgensmij waren er een paar Feyenoord voetbal freaks die zaten uit te dagen:rolleyes: of het klopt weet ik niet maar dat hoorde ik.

de show was wel weer prima hoor.heerlijke knal finale damn :D
wil graag nog even een filmpje terug zien.

Even geduld lijkt me ook wel op zn plaats of niet soms?:cry:

om 21.13 uur kreeg ik een melding van grote vechtpartij op volkspark Enschede, twee aanhoudingen. (als het vuurwerk maar wel leuk was)
Gr Wim

Klopt inderdaad, er was een vechtpartij tussen bij de twee bultjes, 20 meter achter ons ofzo.

Maar de show ging lekker hoor, soms lekker flink het gas er op met cakes!:D En vervolgens als afsluiter keiharde crackling mines + salutes en natuurlijk galmden de concussions ook lekker weer door het volkspark:)

Filmpje is onderweg:D

klopt Wim,het ging weer lekker daar.
volgensmij waren er een paar Feyenoord voetbal freaks die zaten uit te dagen:rolleyes: of het klopt weet ik niet maar dat hoorde ik.

de show was wel weer prima hoor.heerlijke knal finale damn :D
wil graag nog even een filmpje terug zien.

en ze hebben FCT nog wel zo geholpen dit weekend :)

voordat we weer een heel voetbalverhaal krijgen....de vechtpartij was dus niet voetbalgeralateerd...maar helaas wel van andere oorsprong..was een grote groep marrokanen volgens mij, tegen een andere groep...
maar we kwamen dus voor het vuurwerk, niet voor vechtpartijen :D

Zelf heb ik een erg leuke show gezien hoor. met heerlijke steppers erin verwerkt en altijd heeft frits weer aparte dingen in de show zitten zoals nu bijvoorbeeld de draaizonnen, top! wel jammer vind ik dat soms de kaarsen door de cakes schieten...in mijn ogen zou ik dat niet doen omdat je dan twee effecten door elkaar schiet..:D

verder heerlijke show met een dikke harde finale...heerlijk hoor!

hoezo heeft frits nieuwe blokken volgens jou? ik heb namelijk volgens mij voornamelijk bonfire gezien in de show eerlijk gezegd...

kon het op grote afstand nog horen, zeker de finale klappers (concussions)

helaas zelf niet kunnen kijken

Net geweest super show. Erg mooie mines ook de salute mines waren super en de concussions heerlijk. Wel jammer dat er in het begin behoorlijk werd gevochten.De idioten sloeg nergens op, was 10 geen 10 ofzo als het niet meer was en politie kwam na 5 minuten keer aankakken.

zeker marcel weer hahaha
:D

mooi om die draaizonnen weer terug te zien in een show dit heeft zeker wel iets vind ik persoonlijk.
ik miste alleen in de show een beetje de gil(blokjes)
de finale was gewoon weer harder dit keer :D genieten.
de concussions en de crackling mines maken het gewoon af.
weer een prima kermis-show, waar zie je ze nog zo? :wink:

dsc00001dk.jpg

dsc00002hh.jpg

Leuk showtje inderdaad, geen bekenden gezien helaas. Wel is elk jaar de timing weer niet helemaal lekker maar dat is ook moeilijk met candles.

Ook ik heb dit jaar weer genoten.
En ook weer foto's gemaakt.
Hierbij een aantal resultaten:
1291665514_5_bJa-.jpeg

1291674080_5_w6AS.jpeg

1291676581_5_kw3m.jpeg

1291678044_5_vmsR.jpeg

1291679184_5_3RnT.jpeg

1291680392_5_vC-q.jpeg

1291681611_5_KIb2.jpeg

1291685323_5_By1M.jpeg

Tips voor verbetering zijn altijd welkom.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan