Enschede 24-9-2011

oerendhard

VWC lid
vuurwerkshow te Enschede

wie: Royal Fireworks
wat: professioneel vuurwerk
waar: Weggelhorstweg 30 te Enschede
wanneer: zaterdag 24 september 2011
tijdstip: tussen 20:00 en 22:30 uur
bron: krant, huis aan huis Enschede

Eindelijk weer een showtje in de buurt, hier zal ik dus ook zeker bij zijn als er geen gekke dingen tussen komen.
Weet jij waarvoor deze show is Oerend ?

het kan hier mee temaken hebben, ik weet het niet zeker.

GrensWerk
Enschede
zaterdag 24 september 2011

zondag 2 oktober 2011

GrensWerk Enschede

Van 24 september t/m 2 oktober 2011 vindt de derde editie van GrensWerk plaats, hét kunstenfestival van Oost-Nederland. Een culturele ontdekkingstocht door Enschede, waarbij de schijnwerpers ruim een week gericht zijn op wat twaalf culturele partners in Enschede te bieden hebben.

De Aarde is groot, de is Wereld klein
Dit jaar is het thema "De aarde is groot de wereld is klein". Het is een programma over hoe wij naar de buitenwereld kijken, hoe wij de wereld verkennen, hoe techniek sommige relaties mogelijk maakt, hoe wij relaties onderhouden en hoe wij met de buren omgaan.

Festivalpaviljoen
Het kloppend hart van het festival is een groot festivalpaviljoen, dat in de weken voor het festival zal verrijzen in het centrum van de stad. Dit tijdelijke bouwwerk is zowel een kunstwerk als een festivallocatie. Hierin zal een verscheidenheid aan activiteiten plaatsen, allen ingebracht en uitgevoerd door de stadsbewoners van Enschede. Verder zijn er tentoonstellingen in o.a. Rijksmuseum Twenthe en TwentseWelle.

Kijk voor meer informatie op www.grenswerk.nl.

het kan hier mee temaken hebben, ik weet het niet zeker.

GrensWerk
Enschede
zaterdag 24 september 2011

Zou kunnen, maar dan zijn ze wel een eind uit de richting door naar de velden van sportclub Enschede uit te wijken. Hadden ze beter 1 van de parken kunnen pakken in de stad, dus ik denk niet dat het met GrensWerk te maken heeft.

Deze show wordt niet geschoten door Royal Fireworks. Op deze datum schieten ze elders in het land een show.

wie weet er iets meer over deze show,kan gewoon er niks over vinden.
is die besloten?, of gaat die gewoon niet door?
anders ga ik zaterdagmiddag maar eens kijken of ze aan het opbouwen zijn.
het is wel weer tijd voor een showtje in Enschede. :cool:

IK ben ook wel benieuwd, als het vuurwerk optijd te lucht in gaat dan kan ik nog snel even erheen gaan, anders moet ik toch naar huis, want ik kan de topper (Ajax - Twente) niet missen :D

wie weet er iets meer over deze show,kan gewoon er niks over vinden.
is die besloten?, of gaat die gewoon niet door?
anders ga ik zaterdagmiddag maar eens kijken of ze aan het opbouwen zijn.
het is wel weer tijd voor een showtje in Enschede. :cool:

Ik kan er ook nog niets over vinden.
Houd je ons op de hoogte als je zaterdag bent wezen kijken?
Ik hoop op positiefe berichten:).

We wachten even af. :cool:

liefhebbers,

bespaar je de moeite, wij staan daar niet!!

Hebben ooit een vergunning moeten aanvragen maar is niet door gegaan, zeer waarschijnlijk gaat dit topic over die vergunning!

Wij staan er niet wie er wel staat?????

Groeten,

Team Royal Fireworks

Vuurwerk powered by Royal Fireworks

ben er net langs gekomen,
er staat ook geen ander :p er is gewoon geen show daar.
we moeten even een maandje wachten tot de show in het volkspark :cool:

Back
Bovenaan