Energy Boost

Artikelnummer: 1079
Artikelnaam: Energy Boost
Bruto Gewicht: Info volgt
Netto Kruitgewicht: 1718 gram
Aantal Schoten: 144 schoten
Effectomschrijving: Info volgt
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 60 sec
Stijghoogte: Info volgt
Adviesprijs: 155,00

Ontwerp zonder titel (27).jpg

De berlin maar wel met 250 gram minder kruit? Ik hoop dat ik gewoon de oude versie bij jullie krijg want moet het nog maar zien met deze nieuwe versie.

Ben toch wel benieuwd hoe de kooiloze compounds gaan presteren. Blij dat ik begin dit jaar nog een batch met kooi heb besteld

Ik was vandaag even op bezoek bij een vuurwerkwinkel voor een praatje en daar stonden deze op een pallet. Dus niet te laat. Het waren wel nalevering geloof ik.

Helaas, iedereen beloofde dat het hetzelfde product was als de Berlin, maar ik ben teleurgesteld. Burst was zwak, volgorde van cakes gewoon anders, geen dubbele finale meer. Het is gewoon een totaal ander product geworden. Ik ga er van uit dat mijn dealer zelf ook echt geloofde dat het hetzelfde product was, dus neem hem niets kwalijk, maar ik vind dit van Vulcan toch een tegenvaller.
Het hielp ook niet dat mijn buurman wel een goede compound afstak :no:

Filmpje;

Overigens had ik 'm al in Maart ofzo besteld, toen ging ik er sowieso van uit dat ik de oude Berlin zou krijgen.

Bohhh ik baal met je mee. Wat een verschil met de oude variant, ik had gelukkig nog een 2020 batch. Wat een verschil, de hele beleving gaat op deze manier uit het blok

Ik deel jouw mening, begin februari de Berlin besteld bij een bekent verkoop punt in Almere. Bij ophalen kreeg ik deze mee, met de opmerking het is de Berlin in een andere doos. Ik had mijn twijfels al, maar wat een tegenvaller was dit. Dit was voor mij dus devreden om dit bedrijf aanstaand jaar over te slaan

Hoi Remco, toch wil ik graag enige nuance in je bericht aanbrengen. Ook ik heb de box daar besteld, met exact hetzelfde verhaal. Maar de verkoper heeft vanuit Vulcan deze informatie gehad, dus ik snap dat hij daar niet aan twijfeld. Ik denk dat je het Vulcan kwalijk moet nemen, de dealer kan er in mijn ogen niets aan doen.

Onmiskenbaar de effecten van de Berlin toch.
Wel een slappere versie en de timing klopt niet, maar dat kun je de winkelier niet echt aanrekenen.
Ik herken overigens wel de tendens van de nieuwe 2023 import bij meerdere importeurs.

Goede Avond

Ik lees zojuist de 3 berichten hieronder en ik ga dit meteen op pakken met mijn contact persoon.

Er waren de week voor de verkoopdagen nog al wat problemen bij Vulcan zo als bij de meeste bekend is op het forum contact krijgen was niet makkelijk en leveringen lagen ook even stil.

Ik heb toevallig vandaag een mail gestuurd dat ik deze maand even overleg wil over wat punten en zal dit meenemen in het verhaal.

Dennis

• Like
Waarderingen: heho
Met name die timing is vreselijk, wat een trage start zo, super eentonig daardoor.
Hij is absoluut niet te vergelijken met het geweld van de eerdere Berlin, zo jammer.

Hoi Remco, toch wil ik graag enige nuance in je bericht aanbrengen. Ook ik heb de box daar besteld, met exact hetzelfde verhaal. Maar de verkoper heeft vanuit Vulcan deze informatie gehad, dus ik snap dat hij daar niet aan twijfeld. Ik denk dat je het Vulcan kwalijk moet nemen, de dealer kan er in mijn ogen niets aan doen.

Ik vind niet dat ik hier enige nuance aan mijn bericht hoef aan te brengen. Ik ben gewoon flink teleur gesteld, zeker omdat ik de box in Februari heb besteld en niet in December

Edit: Ik zie net dat Dennis heeft gereageerd en dat vind ik dan wel weer service :thumbsup:

Mijn ervaring bij deze shop is namelijk dat wat er op de site staat ook daadwerkelijk in de bunker staat, en zo ook de Berlin. Vandaar de reactie met het verschil van bestellen tussen Februari en December

Laatst bewerkt:
Ik leef mee met iedereen die deze heeft gehad als vervanger voor de Berlin, teleurstelling is nog zacht uitgedrukt.

Energy boost… halverwege cake 2 val ik in slaap.

Had de importeur deze beter niet moeten uitleveren? Eerst een jaar laten drogen en een ander label erop.

Als vervanger voor de Berlin kan die meedingen voor flop van het jaar.

De tweede cake zou sneller moeten zijn volgens de officiele video, dus daar kakt hij wat in. Maar verder mooie box! Zou wel de volgorde omdraaien. Begint nu met salvo's. Waarvan ik de vertraging tot ontbranding van de crackling erg mooi vind.
Video van Pyro Heuvelrug.

Back
Bovenaan