Energizer [Box]

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: FSB-150-C
Artikelnaam: Energizer
Bruto Gewicht: 12000 gram
Netto Kruitgewicht: 2025 gram
Aantal Schoten: 150 (6x 25)
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 149,95 (2016)
Kartoneenheid: 6/1

O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl

25 mm Tube
Bekijk bijlage 28417

Laatst bewerkt door een moderator:
Afbeelding toegevoegd

Bijlagen

• FFB-150-C_energizer_3d.jpg
    FFB-150-C_energizer_3d.jpg
    366,5 KB · Weergaven: 0
Iemand deze al in het echt gezien? Zo te zien maar 1 filmpje van bekend. Erg weinig reacties voor deze prachtige kleurenbak. :)
Benieuwd hoe vol/groot de kleuren effecten zijn?

Dit is een nieuwe box dit jaar, dus niemand heeft deze nog live gezien:D ze staan nog op de boot

Inderdaad is bekeken en mooi spul ja. Kunnen we geen evo test team op vwc maken. Mensen die evo producten uit proberen en reviewen op oud en nieuw haha. :P

vooral de laatste cake, die dragon eggs zijn echt top!!! ik zeg los verkopen dat ding!!!

Heerlijk inderdaad. Tegenwoodig zie je bijna alleen nog crackling chry, tijd voor de opkomst van dragon eggs. Heerlijk ruige, felle crackling.

Ziet er toch wel heel mooi en gevarieerd uit. Ben zeer benieuwd of deze nog ergens uit zijn doosje schiet op een demo ... :p

Ziet er toch wel heel mooi en gevarieerd uit. Ben zeer benieuwd of deze nog ergens uit zijn doosje schiet op een demo ... :p

Ik ook. Heb deze al vanaf t begin een van de mooiere boxen gevonden van Evo. :)

Toch maar besteld. :) Hoop dat ondanks de 25mm tubes (13,5 per shot?) toch grote en volle boeketten verwacht kunnen worden?! En dat dit niet een soort budget box is...

Maar dat komt wel goed denk ik gezien de kwaliteit van de andere boxen.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan