Emperor

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: DA77
Artikelnaam: Assortiment ''Emperor
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Effectomschrijving: niet bekend
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: €89,95,-
Verpakkingseenheid: 2
O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
b_4169.jpg

Emperor NIEUW
De topper onder de paketten, een zeer mooie show in de straat.
Een goede mix van fonteinen en cakes tot 200 gram en pijlen om het compleet te maken

ziet er wel goed voor voor die prijs. is het een vast gestelde prijs dan of is dat winkel verschil?

groetjes

ziet er wel aardig uit maar volgens mij is het gewoon de treasury pakket omgelabelt.

volgens mij zitten hier geen 200 grammers in hoor dat zou de prijzen tot ongekende hoogten drijven, voor 200 grammers moet je de jungle fever en safaritrip hebben

dit zijn 50 tot 100 grams cakes (sommige met fonteinstart) en 30 gramspijlen

dit is volgens mij gewoon de nieuwe gelabelde treasury pakket van vorig jaar.
hij is alleen een tientje goedkoper geworden volgens mij.

ze hebben gewoon heel die edelstenenlijn naar machthebberslijn gemaakt:wink:
dat is ook niet nieuw ofzo ze hebben dit ook al eerder gedaan met de americandream collection. mensen die zowel een americandream als een edelsteenpakket kochten hadden vrijwel dezelfde.
ze gaan echt niet ieder jaar de hele inhoud van 7 pakketten opnieuw verzinnen en maken.(meeste doorsnee consumenten zien het verschil toch niet)

enne die topgunpakket van vc vuurwerk is exact hetzelfde, (allebei de merken komen bij vulcan vandaan).

erg leuk pakket helemaal compleet, voor de consument die een groot compleet stuk vuurwerk wil en dat gewoon even oppikt omdat ie het ziet staan.
absoluut geen miskoop. alleen de bigspenderfreak zal hem niet snel na 12 uur afsteken.

Laatst bewerkt:
Iemand een idee wat er precies inzit,
Kwa potjes en pijlen dan?

Ik dacht 2 fonteinen 4 pijlen en cakes :rolleyes:

Dit pakket is in de meestel winkels geen 89,95 maar 99,95. Anders zou King net zo duur zijn als Emperor. En wie zou dan nog zo gek zijn om king te kopen:)

Dit pakket is even duur als Jungle Fever, Dus wie is nu zo gek om dit pakket te kopen?

Iemand met weinig budget en die toch wat meer items wil. voor die mensen is het een ideaal en compleet pakket. multishots vuurpijlenen en fontijnen. alles er op en eraan. aangezien niet iedereen voor honderden euro's vuurwerk wil of kan kopen. k vind de lijn en assortiment van diamond collection echt goed. voor ieder wat wils en alles en nog wat. en ook dit pakket ziet er goed en compleet uit. en als ik 100 euro te besteden zou hebben kocht k liever dit pakket dan 2 of 3 cakes wat binnen 2 minuten is afgelopen. greetz mustang

Back
Bovenaan