Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Was een toppertje , als hij volgende jaar weer te koop is, koop ik hem weer
Enn? Daad bij het woord gevoegd?Hij is erweer

Ik ga hem weer bestellenEnn? Daad bij het woord gevoegd?![]()
Voor mij net even te ver uit de richting. Bij mij in de buurt staat ie voor 200. Ook een mooie prijs imoHij is erweer
Eh, volgens mij gaat er iets niet helemaal goed in de berekening…Hier pak ik hem ook weer mee, 16.5 euro per cake is echt geen geld.
Ik heb bij 2 kartons geen floppers gehad. Burst was prima voor 25mm.Yes, heb hem ook besteld! Vorig jaar té lang getwijfeld en ging die aan mijn neus voorbij. Dit jaar na lang twijfelen toch gedaan.
Hopelijk geen floppers in de 2025 batch.
Vorig jaar een vriend en vriendin die kant opgegaan om deze box meermaals te halen. Want Zuid Holland toen ook niks te vinden.Is deze nog voor een leuk prijsje in zuid-holland beschikbaar? Mogelijk dat iemand dus beter kan zoeken dan mij want ik vind precies niks..
Hier pak ik hem ook weer mee, 16.5 euro per cake is echt geen geld.
Voor dat geld laat ik ze staan, ik dacht dat tie 132,50 was dit jaar...Eh, volgens mij gaat er iets niet helemaal goed in de berekening…
17,19 euro’s per cake is nog steeds een topdeal!
Heb er nog 1 over van vorig jaarDit jaar maar bescheiden 1x?![]()
Sorry, verkeerd verwoord. Ze zijn €17,19 p.s. Dus in totaal €137.50.Voor dat geld laat ik ze staan, ik dacht dat tie 132,50 was dit jaar...
Heb er nog 1 over van vorig jaar![]()